Gå til innhold

Kunne det vært greit med et forum angående det å være fosterforeldre?? (samme som på adopsjon og skravle)

Anbefalte innlegg

Jeg føler at det ikke er bare bare å finne informasjon angående det å være fosterforeldre.., og når man da har holdt til her på forumene på bim en stund så er man blitt litt bortskjemt på muligheter for å stille spørsmål og få svar... Jeg lurer derfor på om det er flere som lurer på ting, og om det kanskje kan være greit å ha et eget forum for de som er, eller ønsker å være fosterforeldre?

Vår historie er at vi sliter med å bli gravide, men har alltid tenkt at vi skal bli fosterforeldre når barna våre ble litt større... Nå har vi jo enda ikke fått barn, så vi vurderer å bli fosterforelde først da.., men som sagt.., vi har mange spørsmål som ikke er så lett å finne svar på...

Er det flere som oss? Flere som ønsker svar på ting som inngår i en fosterordning?

Kanskje er det noen av de som har barn hos fosterforeldre som også har spørsmål...?

Sign opp her så skal jeg videreformidle responsen etterhvert, hvis det er noe å videreformidle :o)

Krysser fingrene for et forum til :o)

Fortsetter under...

Hei.

Det er et eget forum her inne som heter fosterforeldre, bare se litt lenger ned i forumlisten så finner du det. det er dog ikke stor trafikk der, men jeg sjekker iallefall både titt og ofte der inne.

Hei

Nå har jeg lært noe nytt :o)

Og det er at BliGravid-forumet (og sikkert også andre) er felles for BIM og DIB.

Hvis du går til DIB så vil du finne et forum som heter fosterforeldre, kunne ikke finne den linken på BIM.

Her er forøvrig linken til forumet: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4821

åh, er det felles både på dib og Bim? Det hadde heller ikke jeg fått med meg.. sikkert logisk da, men hadde vel vært greit å opplyse om det. Iallefall så ligger det eget forum om fosterforeldre på DIB :)

ja, takk takk :o) Nå skjønner jeg også dette litt bedre..., og det er jo kjempeflott at det finnes et forum for det. Da får jeg begynne å henge på DIB da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...