Gå til innhold

heihei jenter:)

C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

såppass ja..... satse på at den neste pp er den rette da vettu:) skal sende en bunke med babystøv bare til deg jeg LallaWish, siden jeg er ganske nygravid selv, så satser jeg på å "smitte " deg :D *********************************************************************************

*********************************************************************************

**********************************************************************************

********************************************************************************

************************************************************************************

*************************************************************************************

***********************************************************************************

pust,pes***********************************************************************

*********************************************************************************

************************************* sånn, nå skulle den sitte :)

Annonse

25 uker på vei har også!

Også kommer det litt babystøv fra meg til LallaWish: *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'.

Sånn nå må spira sitte for deg også=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...