Gå til innhold

hva kan barnet drikke??


(gullet)

Anbefalte innlegg

hei noen som har prøvd å gi noe annet enn melk og vann?? henrik drikker stort sett melk... litt vann .... men vann må han få av glass ellers vil han ikke ha.... blir jo litt søl kan man si... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd noe annet enn mm og vann til mat/grøt. Vet at mange gir f.eks. eplejuice blandet ut med vann. Finnes også egne barnejuicer, men tror det funker like bra med vanlig juice utblandet med vann. Jeg synes ikke snuppa mi trenger å smake på så mye forskjellig drikke ennå. Så lenge vann er greit så holder vi oss til det så lenge som mulig. Hun får nok i seg nok sukker og annet senere i livet tenker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant d... vi bruker bare melk og litt vann... men de vet jo ikke om noe annet enda heller.så d er vel ikke no vits i å prøve no enda!!! spiser hun brød enda el?? henrik er kjempe glad i skive med blåbær.... vært hos bestemor vet du... hehe.. har vist fått smake litt av hvert:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød er fortsatt vår værste fiende.... Grøt/middag og frukmos er superdigg (Ihverfall enkelte middager), men brød bare brekker hun seg av forløpig. Vi prøver litt hver dag, og har gjort det i en mnd, men fortsatt er det ekkelt. Vi har prøvd brød med leverpostei, prim og frukmos, men kanskje vi skal prøve blåbær vi også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja kan jo prøve.. d kommer nok .. vi holdt på en stund vi også... er nok ikke så lett å styre den maten:o) fikk igjen en meget blå pysj da... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørjan har akkurat skjønt tutekoppen, så nå sklir eplejuicen fra Hipp ned :o) Tenkte jeg skulle blande "voksenjuice" med vann når jeg er tom, det smaker nok det samme.

 

Han har ikke vært begeistret for vann (har fått fra glass), så jeg har prøvd med kokevannet fra eplemosen, litt pærepure ol. Men han vil ikke ha. Så vi får trene oss til å like det etterhvert :o)

 

Også får han sviskesaft fra Nestle etter hver middag, som en dessert. Da drikker han fra kopp, og det er så stas :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...