Gå til innhold

Skifter dere bleie på natten?


bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Min gutt har som regel bæsjebleie sånn en gang i døgnet, og en sjelden gang blir det om natten. Bør vel da egentlig stå opp og skifte, men da våkner han jo... ammer som regel 1-2 ganger på natta, men da våkner han ikke skikkelig. Noen ganger er jeg så trøtt at jeg ikke orker å stå opp og skifte... Han har ikke blitt sår eller noe. Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hanna sovner ca 1900. Vi skifter bleie når hun spiser første gang. I natt var det 0230 (pleier å være 0130... håper det blir fast 0230...) skifter ikke noe mer før vi står opp mellom 0700 og 0800 da. Har 1 mating til i 4- 5 tia (i natt var det kl 0600... håper det fortsetter sånn også....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen vår har en bæsjebleiesyklus på ca 10 dager, og det har hittil vært på dag og kveld. Men ville nok byttet om det skjedde på natta ja, byttet tissebleie på natta også når vi var oppe, syntes så synd på han som måtte ligge med den. Nå sover han natta gjennom, heldiggrisen meg! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

siste bleie blir skiftet mellom 21-22,innen jeg ammer.

så skifter jeg igjen kl 06-07.

jeg skifter selvfølgelig hvis det er bæsj,men d er så sjeldent.

 

grunnen til at jeg ikke skifter er fordi at da våkner hun,å da er hun nesten umulig å legge igjen.

dessuten så suger bleiene så godt at det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter kun bæsjebleie om natta- og det skjer så og si aldri lenger... steller han i 19 tiden og da har han den bleia til vi står opp i 8-9 tiden, han er aldri sår eller virker plaget med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bæsjer bare hver 5-9 dag og det skjer sjelden om natten.så er bare tiss om natten. Skifter rett før leggetid som er ca 22.30 og da sover han helt til i 8 tiden uten amming. Ca kl 8 ammes ham, bleieskift og soving er par timer til. Bleien hans er sjelden veldig våt da siden han ikke spiser på natten. Så har hendt jeg har ventet med å skifte til kl 10, da er det tiss fra 8 ammingen. Om jeg hadde nattammet mye hadde jeg vel kanskje skiftet, men er det bare litt tiss burde det ikke være nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... etter at vi fikk leggerutiner, så har snuppa merkelig nok ikke bæsja på natta ;) så nå er siste skift rett før 19, og neste i 7 tiden på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sluppet unna stort sett med bleieskift om natten. nå i det senere har hun alltid fyllt bleiene på dagtid. om natten har hun kun tissebleie og hun sover godt med unntak måltidene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter hvis det er bæsjebleie. Heldigvis er det nesten aldri -bank i bordet. Skifter da inne på soverommet i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter kun hvis hun har bæsjet..Men d gjør hun så å sei aldri om natten (heldigvis) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skifter aldri på natten. Erik bæsjer 1 gang i uka, og det har hittil ikke skjedd på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjebleiene tar vi alltid med en gang. Og som regel skifter jeg en stappa tissebleie mellom 05:00-07:00, før det ammes og soves litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og har forresten et par bleier liggende i fotenden av sengen hennes, som skiftes i vår seng helt i mørket :) Sovner så mye fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun om jeg vet hun har bæsja. Skifter på henne når jeg legger storebror i 8 tiden. Så er det ny bleie når vi står opp i 8 tiden om morgenen. En meeeeeeeeget tung tissebleie.

Skifter jeg på henne om natta våkner hun og kan holdet det gående en stund, så det er derfor jeg ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjbleia skiftes om natta... Hvis det er veldig mye tiss i bleia så skifter jeg når vi ammer i 5 tida om morran...

Hun sovner fort igjen selv om vi skifter bleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjebleie skifter jeg om natten, men har stort sett ikke skiftet tissebleie før han våkner i 7-tiden. Men den er tuuung, og lurer på om han rett og slett våkner fordi den er våt (han er ihvertfall ofte ikke sulten), så nå tror jeg at jeg skal prøve å skifte ved første amming på natten i steden (i 4-5-6 tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...