Gå til innhold

"Dette går jo bra jo" ; - )

Anbefalte innlegg

Opplevde noe helt utrolig rart for bare noen minutter siden.....

skulle legge snuppa til en liten ettermiddagsdupp, og vi har det som vane å amme før hver lur(dvs jeg har alltid prøvd, men hun vil nesten aldri ha)....hadde vært ute en tur og jeg måtte inn og kle av meg bh`n (endelig slutta med ammebh - jippi - ) med snuppa på fanget. Går alltid inn på rommet hennes hvor det er mørkt og hun er vant til at der ammer vi og så sover vi ;) Men idag så kom vi oss aldri inn på rommet hennes....for med en gang jeg hadde fått lirka av meg bh`n så spyttet hun ut smokken og hev seg over puppen, hehe....ble helt paff, for det har ALDRI skjedd før og jeg har aldri tenkt den tanken at hun noen gang selv kom til å ta initiativet.....måtte flire for meg selv der hun faktisk SATT på fanget mitt og smattet iherdig....også midt i stua, med masse leker og flombelysning ....da hun var ferdig reiste hun seg helt opp og klappet på puppen.....hehe, lille nydelige snuppa mi ;-)

ååå, så det varmet mammahjertet mitt.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8594265-dette-g%C3%A5r-jo-bra-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er jammen akkurat som oss!!

Pass deg nå, altså ;) Nå blir det puppejente til tusen om du fortsetter som oss. Her sitter jeg høygravid og ammer oftere enn i starten. Men det er utrolig koselig, særlig med tanke på den lange perioden med puppenekt. Nå blåser hun i om huset faller ned rundt henne, er det pupp hun vil ha, så er det pupp hun vil ha :o)

hehe ;o)

Du er ihvertfall helt suveren ....har svar på ALT , empati og medlidenhet har du i bøtter og spann, og du vet virkelig hvordan du skal støtte og motivere....du er en knupp !! Tenkte det var en fin anledning til å få det sagt, nå som jeg vet du leser...hehe

Annonse

Så bra!

Likner litt på vår historie. Mye tull og tøys fra tullas side til hun var ca 10 mnd. Da trodde jeg det var slutt, men vips - hun begynte å die ofte, lenge og hvor som helst! Nå er hun helt puppegæærn og hun begynner å skratte når hun ser puppen og gråte når jeg pakker den bort. Hun er snart 16 mnd. Håper dere får noen fine måneder framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...