Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei hei, en liten hilsen fra din hemmelige venn. Håper alt står bra til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 hei... jeg fikk også gutt 22.07.06... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Å, så gøy! Alt står bra til her ja, har nettopp kommet hjem etter en liten shoppingrunde nå =) Håper alt står bra til med deg og dine også! Og til (gullet), så koselig med flere født på samme dag! Går alt fint med din lille gutt da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 ja alt bare bra her hadt influensa i to uker men går da over... ikke no gøy å se barna syke... gjør vondt innvendig!! hvor er du fra da?? vi bor på hamar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Å, skjønner at det ikke er gøy ja, Robin har også nettopp ligget med feber en god stund, men er heldigvis bra igjen nå da! Nå har han nettopp lært seg å åle seg framover, så her er det full fart om dagen ;-) Jeg er fra Trondheim jeg forresten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå