Gå til innhold

Amme på natta...


Micropus

Anbefalte innlegg

Til dere som ammer på natten: hvor lenge gir dere mat før dere legger de igjen? Her sovner han etter fem-ti minutter. Men så ammer jeg tre/fire ganger i løpet av natten da.... Hadde håpet han snart ville klare seg med EN gang i løpet av natten (12 uker) Også er jeg redd det skal bli som en uvane og ikke at han er sulten. Blir så sliten av å våkne så mange ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gir til hun sovner og slipper puppen, tar alt fra 5-20 minutter. kan jo prøve å vekke han og legge han til igjen...

men er han sulten eller lage han bare lyd? for her laget hun lyd og jeg spratt opp og hentet henne, men da vekket jeg henne..... nå venter jeg litt å ser om hun er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gir også til hun slipper og virker fornøyd. Ammer 1-2 ganger om natten nå. Stort sett blir det 5-10 min, men hvis jeg skifter på henne gir jeg andre brystet etterpå slik at hun skal bli søvnig igjen. Men hun spiser altså ikke så mye natters tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han våkner ikke ordentlig, men jeg våkner av at han begynner å styre og grynte fælt, og da gir jeg han mat mens han fremdeles sover. Jeg har sprinkelsengen helt inntil vår seng, og har tatt ned ene siden på sengen, så bare skyver han over etter at jeg har ammet. Han styrer og grynter en stund før han sovner helt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å "lure" ham med smokken når han gir lyd fra seg men ikke er våken? Kan jo være at han sover videre en stund da. Jeg har gjort det et par ganger når jeg har vært så trøtt at jeg omtrent ikke klarer å stå på beina. Er han riktig sulten så forsvinner smokken og da hører du det nok når han våkner skikkelig!!

Er jo viktig at du får sove og hvile også! Høres slitsomt ut å måtte amme så mange ganger om natta.

 

Lykke til : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar dessverre ikke smokk... Vi har prøvd i alle mulige situasjoner og forskjellige slag smokker. Men han blir bare fornærmet:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...