Gå til innhold

trønderjente82


prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

er du fra trondheim? evt hvor i trondheim?

er 82modell fra trondheim her og nemlig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei... Så arti at det er flere jevngamle fra Trondheim her. Jeg er fra Byåsen og er 9 uker på vei. Spennende. Har du ordnet med jordmor? Jeg ringte i dag og det er fullt, men står på venteliste som nr 3. Så hvis du ikke har ringt så anbefaler jeg å gjøre det snarest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er dere oppvokst på byåsen og eller? gått på sverresborg/åsveien/nyborg skole?

jeg skal nok ikke gå til jordmor...føler det blir nok med legekontrollene:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til Midtbyen ja, vi hører visst til der, men jeg står på venteliste på alle de fire helsestasjonene med jordmor. Jeg er også født og oppvokst på Byåsen, gikk på Selsbakk ungomsskole og Heimdal vgs. Er dere 1.gangsgravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

geez!jeg gikk og på heimdal vgs!russ 2001 du da?allmennfag el?

jeg er ikek førstegangs nei..mer som 3.gangs litt før planlagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du o du..hehhe,må si jeg lurer litt på hvem du er nå ja..gikk jo sikkert på heimdal samtidig vi da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hohhohoh,steijke så sprøtt:o)

arti da!bli sikkert i samme barselgruppe vi da,om ting går som det skal:o) 9 uka du og?9+6 her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni uker i morgen på meg, så du er en uke før meg du da:) Grattis til deg også. 3 barnsmor, skal si! Jeg har jo flyttet i nyhuset like bortenfor deg (200 meter), så da kan vi trille sammen til høsten vi da. Christine venter forresten en jente i slutten av Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der du holder hus ja:o) tenkte de mått no vær enten dæ eller christine,men så kom æ på hu gikk vel ikke på selsbakk...nesten naboer vi da:o)

3barnsmor ja! hadde tenkt 3,men egentli ikke riktig enda..men så hender d ppiller svikter da,så her er man!

bli jo kjekt med trillepartner:o)lettere å komme sæ ut og da:o)

har foreløbig termin 13 oktober jeg,så får vi se på UL da..siden jeg ikke aaaner når dette skjedde,så er det godt mulig jeg er enda to uker lengre..

er du hjemme nå eller?sykemeldt fra jobb jeg,med en kvalme jeg ikke unner noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb, men har lunchpause foran pc'n, må passe telefonen da det er lite folk her i dag. Jeg har ingen symptomer jeg. Ikke ømme pupper en gang, ikke kvalm, men har litt lite matlyst. Har du fortalt det til familien da? Jeg var på innvendig UL i går etter at jeg har hatt småblødninger så jeg valgte å fortelle det i går når jeg visste alt sto bra til. Litt kjedelig for de nærmete hadde visst gjettet det allerede og jeg skjønner ikke hvorfor... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det nok ganske ute i det fri ja,siden jeg har vært og er såppas dårlig..er på min andre uke med sykemelding nå,så måtte nesten fortelle sjefen og..er enda ganske paff angående dette jeg,og har litt trøbbel med å ta innover meg graviditeten,sjøl om d nok ikke burde være tvil med den kvalma+o)

 

hehhe,de gjetta d ja?åssen i huleste greide de det om du ikek er dårlig? kom vel ikke som no sjokk på foreldrene våre heller nei,bare tidspunktet..hadde egentli tenkt å prøve å få det til å klaffe så jeg kunne gå hjemme når største begynner på skolen her borte,men slik gikk det altså ikke:o)

 

vel,ska prøve å dra meg i vei på møte på jobb her jeg nå...weheei!

send meg en PM om du har msn da?jeg har,men ike så lyst å legge den ut her:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke msn, men kan sende deg mailadressen min. Håper kvalmen gir seg litt da. Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe,halvt trønder er lov det og:o) må da bare bli sånn bim-treff av dette utover våren:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...