*Sjokomelk* Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 hei .... driver å pakker baggen til sykehuset nå og lurer litt på hva jeg trenger og ha med meg ? noen som har en grei liste å følge ?både til meg og småen ....
livetimammasmage Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 til deg: toalettmappe gode vide bukser t-skjorter(du vil svette en del etterpå) tøffler hårføner? kamera!!! mobillader gode bh nattpysj morgenkåpe salve for brystvortene egne bind(de på sykehuset er elendige) truser sokker mat til fødselen, gjerne drikke siden sykehusdrikken ikke er noe å skryte av til babyen: klær bodyer kanskje ett fint teppe du vil ha oppi sengen til babyen sokker strømpebukse reise-hjem-klær en bamse er det jeg har pakka i bagen iallfall bor bare 10 min unna sykehuset, så samboer får kjøre hjem og hente ting om noe mangler
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 min liste ikke helt ferdig da ,men: -kamera og lader -mobil og lader -helsekort -amme topp,bh ,innlegg -klær; gode bukser, noen singletter og gensere, nattbuksa, sokkker, truse/boxera -tøffla eller slippersa -toalett saker(shampo etc) -sminke- baby album og penn -lyspyl,nesespray, paracet -vannflaske, litt frukt,kjeks, pastiller -mykt toalett papir -hårføner eventuelt babyen 1-2 bodya 2 nattdrakter hel dress hentesett sokka/strømpebukse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå