MaMmAnÅtiLtO Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har hørt både det ene og det andre om solarium og graviditet og blir jo helt forvirret, men nå begynner jeg å se skikkelig bleik ut, hehe. Neida, men er det noen som vet om det er skadelig på baby'en.?
Frk.Winther Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 hei hei leste på bli gravid siden at det ikke var skadelig i det hele tatt...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 venninen min har termin i juni og hun tar sol 2-3 ganger i uka, legen hennes sa at det ikke var skadelig men at ikke alle gravide ville føle seg like vel meg og ta sol da det ofte kunne bli veldig varmt og at man må ligge i ro på rygg så lenge! han anbefalte også å legge et håndkle over magen dersom man føler det blir veldig varmt på den og man vil beskytte barnet litt mere for lyset!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 du bør ha noe liggende over magen, et håndkle eller noe.. pga lyset og varmen.. d sa jordmora til meg. du kan jo få flekker osv og bli veldig brun av å ta sol i svangerskapet... men er ikke sååååå vanlig, men d skjer..
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 jeg har tatt masse sol mens jeg er gravid, har ikke skjedd noe med meg iallfall, men huff, jeg blir aldri brunere, er nesten likblek vettu, jeg som trodde man ble fortere brun når man var gravid..hmm.. jaja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå