Gå til innhold

Juni: Lærer så mye så fort!


Tita&Tage

Anbefalte innlegg

Puh, hun lærer jo noe nytt hver dag nå. Spennende, men litt vemodig også.

 

Igår lærte hun hvordan puttekassen fungerer, men sliter med den trekantede biten.

Og hun tisset på do for første gang!!

 

Dagen før krabbet hun opp trappen. Og fikk to tenner samme dag.

 

Hun vinker, spiller på slurva, viser hvor stor hun er, lager tisselyd med munnen når hun settes på do, går fra møbel til møbel og klatrer opp i sofaen fra gulvet.

 

Går det fort i svingene hjemme hos de andre junibabyene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi kan ingenting av det din kan :-D

Er hun født veldig tidlig i juni? og har dere begynt med bleieavvenning??

Selv om her også har det gått rasende unna siste måneden, med kryping, opp og stå, gå osv. Veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hele tiden vært en rastløs baby, og vært veldig tidlig ute. Er født 21. juni.

Hehe, vi har ikke begynt med bleieavvenning nei! Men litt dotilvenning innimellom, sånn at hun lærer seg at alle går på do. Et tips jeg fikk av en venninne med barn som fikk "doskrekk". Har en koselig morostund der vi ler og tøyser mens jeg holder henne over do. Regner med hun blir bleiebruker til hun er ca 3 år.

 

Høres ut som jenta di også er aktiv ja! Hun har begynt å gå langsmed hun og ja. Det er tidlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din høres jo HELT ekstrem ut!!! Hihi :-D Jeg var på 8-måneders-kontroll med gutten vår i dag, og fikk da høre av helsesøster at han er tidlig ute motorisk, og han kan ikke alt det datteren din kan :-)

 

Lillegutt her:

-reiser seg opp (gjort siden februar)

-krabber (begynte å krype i desember)

-forsøker å gå langs møbler med vekslende hell

-går når vi holder han i hendene, men med Chaplin-skritt

-vi har ikke trapp, men han klatrer opp på lekekassen og andre ting i trappetrinnhøyde

-han sier "mamma" og "bappa", vet ikke om bappa er hundre prosent bevisst enda, men mamma er ingen tvil

-ikke et ord, men når han er sulten sier han "maaam" (han sier det ikke ellers)

-han har hatt pinsettgrepet en god stund

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huttetu nå går det fort!! kjempe flink jenta di er:)

 

det går fort her om dagen også...:) men er jo blitt farlig å prate om det her inne:(

 

MEN...i dag bæsja han i do for første gang:) litt skummelt, men også litt morro så det ut til:) så søt der han satt da...klamra seg fast i meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...