livetimammasmage Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Fødeavdelingen ved St. Olavs Hospital stenger sju barselsenger. En av følgene blir redusert liggetid for de fødende, noe som er tendensen verden over. BLIR SÅ FORBANNA AT JEG BLIR KVALM! de tenker kun penger, jeg nekter å reise før 3 dager er gått, dermed basta!!!
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jepps, dette var temaet for kvnnedagen i Trondheim også... Max 60 timer nå, det er 2,5 døgn.. Og 48 timer for flergangs... Lurer på om vi får komme in i det hele tatt, jeg..
livetimammasmage Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 St.Olavs driter seg fullstendig ut med de nye byggeplanene sine, blir pengene som alltid blir satt i fokus fremfor livskvalitet. Synes det er helt sykt, jobbet på en barnehage på sykehuset, er så elendig styre der at det ekke mulig!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Det blir nok til at forslaget går gjennom... Men det gjelder fra 1. mai da, så da får vi skynde oss å føde før da :-) Utrooooooooolig at det er HER de skal knipe inn på pengene, da!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Svarte... og jeg som skal søke om ks...De tenker vel innsparing der å, så det blir vel kjempevanskelig å få. Hvor blir det av skattepengene vårres??
livetimammasmage Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2007 blir det ikke før 1.Mai? trodde det allerede hadde startet jeg. Da rekker jeg det heldigvis, imorgen blir 3. dagen på overtid for meg så. Men synes det er en idiotisk ting å gjøre, blir så forbanna at jeg har lyst å gi ett slag til styret på St.Olavs. Kan ikke være trygg på sitt eget sykehus en gang nå, helt sykt! Nei god natt, nå legger jeg meg før sinnet ødelegger søvnen Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå