Gå til innhold

Andre på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det gikk an å bli så lei på bare noen dager jeg... Er jo "bare" 4 dager over, men fy søren så lei. Og orker ikke å gjøre så mye heller, så det blir liksom bare å sitte og vente og da føles det ihvertfall som om tiden snegler seg avgårde.

Har så ufattelig lyst til å føde nå, men virker ikke som om det skjer noenting. Håper virkelig denne fødselen kommer veldig overraskende på meg, at vannet går helt plutselig eller at det plutselig kommer en rie. For hvis ikke så er fødselen laaaaaaaangt unna... Ingen spesielle tegn her i gården.

Hvordan er det med dere andre som er over tida? Vi kan jo syte litt sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er her fremdeles jeg også! Samme termin som deg... Krysser fingrene for "overaskelses" fødsel, kjenner nemlig ikke noe spes i det hele tatt! Masse kynnere, men de forsvinner i det jeg begynner å tro at det kanskje skjer noe. Følger veldig med på bevegelser i magen da, ganske slitsomt egentlig, "Har jeg kjent noe bevegelse siste timen? Eller jo, nei, jo, jo der rørte det seg" He,He:) Får litt noia siden jm ba oss følge ekstra nøye med nå etter termin, siden det visstnok er sånn at morkaka begynner å miste funksjonen sin etter termin, som en del av det å sette i gang fødselen.

Skrevet

Ja, man kan bli gal av å kjenne etter... :)

Nå har jeg akkurat vært ute en tur i butikken og nå verker det som bare det i hele ryggen. Synes formen har blitt så utrolig mye dårligere de siste dagene også, så da blir man jo litt ekstra lei. Men, men, vi venter jo på noe godt da :)

Masse lykke til, håper det skjer noe snart!

Skrevet

Hvor skal du føde hen forresten, kanskje vi sees? :) Jeg skal på Ullevål.

Skrevet

skal føde på ahus. Jeg for min del kjenner meg nesten litt bedre form etter termin, noe som irriterer meg grenseløst :P Har en forestilling om at jm tar overtidsvurderingen mer seriøst om jeg hadde vært i dårligere form, men skal vel ikke klage så lenge alt er bra:) Sover ikke noe særlig om nettene lengre da, det er litt kjipt, men det er vel greit å venne seg til først som sist:)

Lykke til du også! Håpe vi slipper å gå særlig lengre nå!

Skrevet

Er 10 dager på overtid jeg....Kan trygt si jeg er lei.....Jeg skal på sykehuset på fredag hvis ting ikke har skjedd til da......

Skrevet

Har ikke noe her å gjøre, men ville bare si at mali'smamma fikk en gutt i natt:) 1 uke på overtid.. Så det er håp for dere også:)

Lykke til...

Håper jeg slipper å gå på overtid, gleder meg så til å få holde tulla i armene(",)

Ha en strålende dag...

Skrevet

Omtrent som jeg skulle sagt det selv HI... 3 dager over jeg da.. uff... leei..

Skrevet

Ja, det er synd på oss! Ti-hi :)

Hvordan er det med dere og søvn? Jeg er så utrolig trøtt jeg, og tror jeg kunne ha sovet døgnet rundt uten noe problem. De siste nettene har jeg sovet over 10 timer hver natt og sover noen ganger på dagen også. Kanskje dette er et tegn på at kroppen forbereder seg til det store som skal skje? Håper det!

Mannen min også sover utrolig mye for tiden, han forsov seg til jobb i dag, ingen av oss våknet av vekkerklokken hans. Tror det er mye psykisk ute og går nå i denne perioden, for han også. Det er jo spennende tider :)

Skrevet

Jeg får nesten ikke sove jeg....Sovner mellom kl 0300-0600 hver natt og sover ikke lenger enn til kl 0930.....Samme tid våkner jeg på hver dag....Finner ikke god sovestilling lenger......Jeg er mage-sover til vanlig og da er det tortur å sove på siden eller på ryggen.....

Håper snart den lille kommer....Skal på sykehuset til kontroll på fredag hvis ting ikke har skjedd, blir da satt i gang......

Vil ikke bli satt i gang jeg, vil føde på naturlig måte.....

Lykke til jenter.....Håper vi blir ferdige snart alle sammen......

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid i dag - og utrolig lei. Men nå har jeg bestemt meg for å late som om jeg ikke er gravid (hvor lett er det med 20 kg. ekstra, eller kanskje det er blitt 25!, STOR mage og generelt dårlig form). Kanskje det blir lettere disse siste dagene hvis jeg prøver å fokusere på helt andre ting, som å kose masse med godjenta på 2 år!!!

Husk jenter: hver dag nå så er vi en dag nærmere og det mangler ikke så mye når man allerede er på overtid.

Snart har vi nok babyene våre!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...