Gå til innhold

Forslag dato treff julimager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nei, søren, då kan eg ikkje likevel. Sjekka på datoen på dataen, men såg ikkje før nå at den sto på januar måned!?!! Så eg kan ikkje om 14 dagar. Hadde vore bedre med onsdagen då, men hvis det passe best for alle andre, så ska ikkje eg laga trøbbel i planen. =)

Annonse

Torsdag 29.mars kl 19 en eller annen plass i Stavanger? (siden forrige treff var i Sandnes)

Hvor henne skal vi møtes? Lene(Beibiboom), setter du opp treffet slik at det kommer på lista når vi har bestemt sted? Hva med feks Sting? Vi kan jo bestille salongen innerst i lokalet!

Lene m/tvillingene

hei:) torsdag 29. høres bra ut for meg! men kan noen bestille bord på sting eller hvor vi nå ender opp? som den sandnesjenta jeg er blander jeg meg ikke inn i hvor vi skal ut i byen, he he;)

vero86: helgene er kanskje ikke så lette å få til treff på? men kjempesynd at du ikke kan bli med i ukedagene:( ingen sjans å få barnevakt heller??

Jeg kan ta ansvar for å bestille bord på Sting til torsdag 29.mars kl 19:00.

Setter det opp som treff nå!

Skal vi si vi tar en opptelling tirsdag 27. om kvelden for hvor mange som vil være med?

Lene m/tvillingene

Ps! Har lagt inn bilde av tvilling 1 i albumet mitt, han er bare så nydelig og jeg er så stolt!

Så fint, da er jeg også med, som sagt før. Kan pakke til påske på søndagen (ser ut som hver kveld blir booket -og kan ikke lure meg bort fra verdens tørreste årsmøte i Velforeningen, når jeg er med i styret;-).

Skal inn å se på tvillingen din; Lene:-)

God kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...