Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er din hemmelige venn:-) Vil bare ønske deg en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann! Hmmm, nå lurer jeg veldig på hvem du er..... Noen hint? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 Hm...noen hint...Har mer enn bare et barn:-) Alt bra med dere? Når har du termin? Har du vært på ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 13. mars 2007 #5 Del Skrevet 13. mars 2007 Vi har det bare bra. Er litt sliten om dagen med ei på 8 mnd, samtidig som jeg passer to tanteunger et par dager i uken og er gravid, men det går bra. Har termin 11. oktober, så er ikke så langt på vei enda, men kanskje like greit. Det blir jo bare så vidt 15 mnd. mellom dem, så er ganske tett det!!! Har ikke vært på UL, er vel ikke før uke 17-19. Blir vel i Mai tror jeg. Hehe er flere som har mer enn ett barn her inne, så det er fortsatt mange å ta av.... men prøver meg: Er det Sanna og Simen som er min hemmelige venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #6 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei, det er det ikke:-) Det er vel de første månedene man er mest sliten, så da får du kanskje mer energi igjen snart! Synes det er tøft av deg å få to så tette, hadde nok ikke jeg fikset:-) Ha en flott dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #7 Del Skrevet 13. mars 2007 Var no ikke planlagt å ha to så tette, kunne tenke meg å ha ca. 2 år mellom, så dette var nok et arbeidsuhell.... Brukte jo ikke noe sikker prevensjon, så måtte jo regne med det, men har prøvd å være litt forsiktige da... Men det går nok greit. Har vendt oss til atnken nå!:-) Jeg får nok sette meg ned og se over presentasjonen av hemmelig julivenn, og se etter hvem som har flere enn et barn. Kansje jeg finner det ut på skrivemåten...? Vet jeg skriver veldig karakteristisk selv, i hvertfall... hehe Ha en fortsatt fin dag hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 13. mars 2007 #8 Del Skrevet 13. mars 2007 Har blitt så opptatt av anonymknappen at jeg trykket på den nå også... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #9 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenkte jeg skulle se på en liten påskehilsen til deg snart. Er det noe spesielt med påsken du liker ekstra godt? Får ha en flott dag videre, kose deg med de små, både på utsiden og innsiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 15. mars 2007 #10 Del Skrevet 15. mars 2007 Heisann! Så spennede da!!! Jeg elsker påskeegg og påskeharer. Både godteri og påskepynt. Glad i lys. Ellers er jeg glad i hyttekos og skiturer i påska, men ser ut tilå bli dårlig med det i år... Minker fort på snøen om dagen... Får nok gjøre litt tradisjonelle hytteting hjemme i stede. Spille spill og kose seg med god mat. Du behøver ikke å legge så mye jobb og penger i dette ma, bare hyggelig med en hilsen. Ha en fortsatt fin kveld Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #11 Del Skrevet 16. mars 2007 Da skal jeg se hva for noe lurt jeg finner på:-) Kan si at ene av barnet mitt er ei jente, så kan du lure litt mer hvem jeg er:-) Ha en flott dag, nå skal jeg levere eldste i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå