fjolla Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 I dag reiste Mina seg for første gang i lekegrinda si. Først stod hun i knestående, før hun tok motet til seg og reiste seg helt opp. Gjett om hun var stolt ) Tidligere har hun bare greid å reise seg når hun har hatt meg eller pappan til å dra seg opp på. Så gøy dette her er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 hei så utrolig gøy.... hvor gammel er hun da? krabber hun også...?? han min vil bare snu seg 360 grader rundt og rundt!!! hehe men d er jo så gøy å se når de klarer å mestre nye ting!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Hun blir 8 mnd på onsdag. Hun krabber ikke, bare står i krabbeposisjon uten å forflytte seg. Men hun drar seg rundt på gulvet i stor fart da, over dørstokker og andre små eller store hindringer som hun støter på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 he he så gøy! gleder meg.... men ting skjer jo utrolig fort bare de finner ut at ting går ann! lykke til! snart løper hun etter deg:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, det går bare så utrolig fort. På en måte er det veldig gøy med alle fremskrittene de gjør, men på en annen måte er det litt "trist" også fordi det betyr at "babystadiet" er forbi.... Jeg er ihvertfall 100% sikker på at jeg skal ha et barn til ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 12. mars 2007 #6 Del Skrevet 12. mars 2007 ja d er d ingen tvil om... må han en kabat til om el liten stund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 kepp samme her. klarer besten ikke å vente vi. er så utrolig mte som skjer nå. m¨passe på hele tiden. men utrolig moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 12. mars 2007 #8 Del Skrevet 12. mars 2007 Så gøy, tjohooo hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #9 Del Skrevet 12. mars 2007 Oi, flinke jenta di! Kan tenke meg at hun var stolt, ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #10 Del Skrevet 12. mars 2007 Gleder meg til Maja finner utav dette :-) Hun er bedagelig anlagt tror jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå