Gå til innhold

Reiste seg....


fjolla

Anbefalte innlegg

I dag reiste Mina seg for første gang i lekegrinda si. Først stod hun i knestående, før hun tok motet til seg og reiste seg helt opp. Gjett om hun var stolt :o) Tidligere har hun bare greid å reise seg når hun har hatt meg eller pappan til å dra seg opp på. Så gøy dette her er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei så utrolig gøy.... hvor gammel er hun da? krabber hun også...?? han min vil bare snu seg 360 grader rundt og rundt!!! hehe men d er jo så gøy å se når de klarer å mestre nye ting!!!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir 8 mnd på onsdag. Hun krabber ikke, bare står i krabbeposisjon uten å forflytte seg. Men hun drar seg rundt på gulvet i stor fart da, over dørstokker og andre små eller store hindringer som hun støter på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he så gøy! gleder meg.... men ting skjer jo utrolig fort bare de finner ut at ting går ann! lykke til! snart løper hun etter deg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bare så utrolig fort. På en måte er det veldig gøy med alle fremskrittene de gjør, men på en annen måte er det litt "trist" også fordi det betyr at "babystadiet" er forbi.... Jeg er ihvertfall 100% sikker på at jeg skal ha et barn til ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kepp samme her. klarer besten ikke å vente vi. er så utrolig mte som skjer nå. m¨passe på hele tiden.

men utrolig moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...