Gå til innhold

Herregud hvor langt skal dette svangerskapet bli tro??


Vårenzia

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg er mer enn noen få uker på vei, og da slo det meg; at denne graviditeten blir laaang! Jeg har prøvd i noen måneder, og ant at jeg har vært gravid en ukes tid og så testa jeg positivt først i går morgest...i dag har ejg ikke gjort annet enn å bladd meg gjennom sider på internett om graviditet og babyer...

Har et barn fra før, men da viste jeg ikke at jeg avar gravid før jeg var to måneder på vei(ikk planlagt)

Jeg synes graviditeten var lang nok da!!!

Flere som kjenner seg igjen?

Hvordan får dere dagene / ukene til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen:)men etter en stund kommer våren og sommeren og da går tiden fortere:) så skal jeg flytte og da får jeg annet og tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he.. kjenner meg igjen!!

er bare 5+2 dager og synes liksom det er en evighet.. jeg og leser alt om graviditet, ser på mammaklær og kjenner etter symptomer jeg har og ikke har og til og med ikke viste at fantes..

men det går vel over etter hvert som jeg får roa tanken rundt dette litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe,må si jeg kjenner meg litt igjen ja...selv tror jeg det vil gå fortere etter uke 12,for da kan man jo liksom senke skuldrene litt...åsså har du ul i uke 18...bevegelser begynner man jo og å kjenne..så litt sånne holdeplasser på veien må man ha;-) men enig me hun over her om at når vår og sommer kommer,da blir det nok litt rfitak i tankegangen...guuuud hvor jeg gleder meg til sommer og sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...