Gå til innhold

Bare tull at vi som tar ks trenger såååå lang tid på å komme oss etterpå...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Awww..det var fint å høre.. har nemlig tenkt å søke om planlagt ks. Men alle sier "du kan ikke løfte babyen eller noe på flere uker eller mnd" og at man ikke kan gå på do uten problemer eller noe..

oi!tror nok jeg ville vært litt forsiktig så tidlig altså,såret har ikke rukket å gro skikkelig på bare 2 uker,hva om du hadde tryna skikkelig???Jeg hadde også ks,og følte meg i kjempeform jeg,enda det var skikkelig dramatikk rundt det..men er litt forskjell på å stå på slalom da,og å føle seg pigg,hehe..er en mellomting liksom!men jeg er også lei av alle som sier at ks er grusomt for man bruker så å så mange mnd på å komme seg osv osv ..bare tull ja!

hei jeg var opp å gikk og følte meg sprek bare få timer etter ks.har ikke hatt noen form for smerter i etterkant. kjempe fornøyd jeg er garvid igjen å klart skal jeg ha ks.....

Annonse

Vel det er vel ikke bare tull.

Hvor kvikk man er og hvor raskt man er som før igjen er vel veldig individuelt. Jeg var helt ødelagt i 2 uker, og gikk som en gammel krokrygget. Var først etter det jeg begynte å bli bedre, men slet skikkelig.

Så noen danser ut av sykehuset selv etter ks, mens noen andre trenger en hjelpende hånd å støtte seg på.

Hei alle keisersnitt-damer!

Jeg ville bare komme med et innlegg om at det ikke alltid går så bra, og at man bør være forsiktig i ukene( og månedene) etter en slik stor operasjon.

Hadde selv noen forferdelige dager etter snittet mitt, og det ble ikke bedre. Ble ikke hørt på sykehuset da jeg sa jeg hadde grusomme smarter, og reiste derfor hjem i god tro om at alt var greit med såret.. Det endte med at jeg måtte re-opereres grunnet at keisersnittet hadde "revnet" innvendig.Dette oppdaget fastlegen på 6 ukers kontrollen.

Det veldig individuellt hvor vondt man har det etter en slik operasjon, men et lite tips er å ta livet med ro og la alle lagene i magen gro skikkelig før man trener, løfter ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...