Gå til innhold

Nå klikker det snart!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal!!!!

Unge skriker, den forbanna katta er dårlig i magen så det lukter dritt av den, leiligheten ser ut som et h..... med rot over alt, alt for liten plass her!!

Pappa'n klarer ikke å roe minsten om kvelden, så det blir til at jeg må gjøre det også, i tillegg til mating hele natten, bytting av bærsje bleier, tørke gulp osv osv.

Hadde vi bare hatt litt bedre plass og ikke et husdyr til bry...

Føler virkelig at det kommer til å klikke for meg her snart hvis jeg ikke snart får litt orden på ting og ikke minst litt tid for meg selv.

 

Skriver under som anonym, og beklager virkelig hvis det skulle irritere noen her inne!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er ikke noe godt med sånne dager.. Skjønner godt at du kan føle at det hoper seg opp litt. Det er klart det er skikkelig slitsomt av og til - ikke noe galt i å føle på det! Kanskje dere bare må "tvinge" minsten til å klare seg med pappaen sin innimellom (mener det ikke så fælt som det kanskje høres..;))? Hvis h*n er mett, har jo forsåvidt pappaen akkurat samme forutsetninger som deg til å trøste og roe. Bæring, byssing (smokk?) o.l.. Så må du tørre å stole på at de klarer seg fint ei stund, og komme deg ut! Jeg pleier å dra fra og f.eks. ta sol en halvtime - det gjør underverker for kropp og sjel!:) Ønsker deg masse lykke til og sender en god trøsteklem - du skal se det ordner seg!:) Vi trenger alle litt tid for oss selv, vi må bare av og til "minne" oss selv på det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, kjipt å ha det sånn! Skjønner godt hva du mener mht husdyr som går en på nervene og rot i allefall! Jeg måtte akkurat slenge ut verdens mest innmarie og slitsomme katt- vet ikke hva jeg skal gjøre med den katta. Blir skikkelig sliten. Og mht rot så blir det jo å gå og flytte på rotet når man bor trangt. Frustrerende. Skjønner veldig godt at du er sliten hvis babyen i tillegg er urolig! Noen som kan steppe inn på tidspunkter som baby ikke trenger trøst, feks på trilletur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg, det der hørtes slitsomt ut! Kjenner meg igjen i det der med husdyr og lite tid for seg selv. Du kan ikke "kaste ut" katten på dagen da? Vår katt er innekatt, og har vært ganske mye på badet i det siste stakkar. Gleder meg så til vi flytter til sommeren og han kan være ute!! Har liksom ingen råd til deg heller, annet enn det vanlige "snakk med mannen og familien"-opplegget. Men sånn fra egen og andres erfaring så har menn et slags filter på hva de egentlig hører. Hadde det vært menn som gikk gravide og fødte barn så hadde ting sett meget annerledes ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord!!

Pappa'n ser her klart ting på en helt annen måte, lettere for han som er på jobben hele dagen og ikke trenger å "bry" seg så mye om alt styr der hjemme. Skulle gjerne byttet plass med han en dag så kanskje han ville se tingene litt annerledes..

 

Nå har underet skjedd da, minsten ligger i vogna si på terassen og sover :) Hun pleier ikke å ville det, skal helst rugges for å sovne i vogna.

Så da skal jeg passe på å slappe av litt så lenge det varer, så får heller rot være rot. Tror til og meg jeg ikke gidder å lage istand middag i dag..

 

Uff og uff, bra ikke alle dager er like!!

 

Og ps. Jentungen er stort sett ikke noe problem, hun er for det meste en liten engel, så jeg skal ikke skylde på henne, men det skal så lite til når det er så mye annet som irriterer.. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan love deg at det holder på å klikke for meg også av og til. Og når jeg bare kommer meg ut av den døra og overlater alt til pappaen, så klarer de det helt greit:) Bare gå! Du kommer tilbake som et nytt menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike dager kjenner jeg godt.

å de kommer oftere og oftere.

man skulle tro at det ikke fantes noe annet å gjøre enn å bare rydde opp.

i dag og i går ropte jeg højt "hold kjææææææft" 3 ganger.....

alle sammen dreiv og maste på meg.

ikke særlig morsomt å miste grepet.

 

når jeg får slike dager,så legger jeg meg ned på sofan å "zapper" på tven.

 

men jeg har lært å "innrette" leiligheta,slik at det ikke tar mer enn 5-10 min å rydde før alt ser fint ut.

men det skal jo støvsuges og vaskes gulv en gang i mellom.

å klæsvasken skal jo tas....

off....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...