Gå til innhold

Hvor lenge må jeg vente med å pompe meg når jeg blør fra brystene?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å hvordan bli kvitt brystspreng når jeg ikke kan pumpe meg?Kan ikke teknikken med håndmelking heller så,jeg er temmelig frustrert å griner lett.Føler meg totalt misslykket når jeg ikke kan amme,her går det i pomping av melk til en vakker dag så kan hun gripe å suge puppen,for nå nytter det bare ikke.Å hvor lenge kan jeg ta pause med pompinga uten att melka stopper helt opp for godt?

Fortsetter under...

hei.. hvorfor kan du ikke pumpe deg når du blør?? jeg gjorde det selv om, men jeg kasta melka som kom først..den med blod.. det virker som du føler ting er ganske håpløst nå.. ville tatt kontakt med ammehjelpen jeg.. de kan detta og kan gi deg litt trøst og råd:) du finner din nermeste på ammehjelpens sider.. www.ammehjelpen.no :) lykke til!!!!

klem

Gjest mor75

Jeg pumpa meg i beg med førstemann fordi jeg blødde og brystene fikk aldri gro når han amma. Lot brystene lufttørke etterpå, og brukte lite bh fo at de skulle få luft og gro. Det tok lang tid før alt var i orden. Snakk med helsestasjonen, ammehjelpen eller noen. Og masse lykke til!! VEt at det er forferdelig pyton!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...