Gå til innhold

April: Har dere vært hos fotograf med aprilbarna?

Anbefalte innlegg

Vi har ikke vært med Sondre, og jeg angrer i grunnen litt på det nå...

Vi tar hele tiden masse bilder selv da, så det mangler jo ikke på bilder akkurat, men fotografbilder er jo litt spesielle da...

Vi var hos fotograf Hans Jørgen Brun da vi giftet oss - og da betalte vi 6000 kr. for fotografering og et album med 19 prøvebilder. Vi har enda ikke tatt oss råd til en forstørrelse - da det billigste koster 1600 kr!

Nå har fame-fotografene tilbud om gratis familiefotografering + et gratis innrammet bilde... Lurer på om vi skal hoppe på det tilbudet - selv om jeg har hørt at det er dyrt om en vil fremkalle flere bilder - og det vil en jo selvfølgelig siden de tar så stilige bilder... Har også hørt at en kan kjøpe en cd med bilder på da de bruker digitalkamera, og da kan en jo fremkalle selv.

Hmmm... må diskutere dette med mannen, ja!

Hadde vært så kos å få noen fine familiebilder - og spesielt av Sondre sammen med lillebror Brede :-)

Fortsetter under...

jeg ville forhørt meg litt før jeg gikk til fame... Helt syke priser der!!! Mange fotografer er minst like flinke, og mye rimeligere... Vi tok bilder i danmark i sommer. Betalte 2500 kr, for en hel drøss med bilder!!! Kjempefine bilder... ;) Men har ikke tatt familiebilder enda.. bare av snuppa.. ;)

tror det er veldig dyrt ja.. kan kjøpe cd men tror den koster 4000 el noe rund der..

var hos fotograf når ho var 6 månder og når ho var 18 månder.. angrer på at vi ikke tok fotografbilder når ho var helt liten.. men hjelper lite nå.. det er jo forsent.. har tatt mange fine bilder selv men noe annet med fotografbilder ja..

Vi har vært 2 ganger hos fotograf med Eline, tok babybilder når hun var 5 mnd, da fikk vi 2 gratis bilder. Men da måtte vi binde oss til å ta en serie innen 20 mnd. Så vi var tilbake å tok familie bilder når hun var 14 mnd. Det betalte vi 1500 kr for og fikk med 11 bilder..og de er kjempefine alle sammen. Kjøpte da en montasje med 3 bilder i 40x40 som kostet 1900.. Fame syntes jeg høres sykt dyrt ut..

Vi brukte tilbudet hos Famefotografene da Matilde var ca 5mnd og var egnetlig veldig fornøyd med fotoopplegget. Bortsett fra at hvis vi vil ha flere/andre forstørrelser utenom det som fulgte med i tilbudet (500,-) så var det møkkdyrt! Minste man måtte ut med var 1700 tror jeg. Så vi brukte det vi fikk i tilbudet (ligger på mitt album) og så bestilte vi julekort også, for det var ikke sånn megadyrt, 25pr kort (collage bestående av 4 bilder inkl kort) hvis vi bestilte 50. Forstørrelsen man får med er ikke så stor, så det passer fint til babyfotografering, men skal dere ha et bilde igjen som gjør litt utav seg så tror jeg jeg ville valgt en annen fotograf pga prisene. Mange som er _vel_ så flinke :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...