phantomet Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg vet allerede at små gryter har store ører...*ler* Så det er ikke mitt spørsmål... Har noen av dere god kjennskap til gryter, merker og hvilke man bør gå for... Har hatt Høyang polaris, og et merke som heter noe som Hackman... er det andre jeg bør sjekke. Vi må nemlig bytte ut noen gryter, og jeg har ikek peiling på hva som er lurt. Er det samsvar mellom pris og kvalitet på dette? Vet at det er det på kniver etc.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det eneste jeg vet er at du ikke bør kjøpe seks gryter for 299,- på skeidar det har jeg nemlig gjort, og det var ikke spes velykket! :-)
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 *ler* Det hadde jeg ikke planer om. Kjøper heller en og en gryte til ordentlig pris, dersom kvaliteten samsvarer.. Hadde heller ikke tenkt å handle på Ikea. Vet at noen gjør det....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 den noen er meg vettu.... for neste forsøk er der... du, vi ønsker oss ordentlige gryter, og ordentlige kniver det hadde jeg glemt... så nå vet du det :-)
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 Hurra!!!! Da vet vi det. Det neste er egentlig at du bestemmer deg for et merke, eller en serie. Det er nemlig kos å ha flere i samme, særlig om man har åpen kjøkkenløsning, slik at gjestene sitter tilo bords og skuer bort til putrende gryter på komfyren... Kniver er så mangt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Ta deg en tur til Moss og besøk Høyang sitt utsalg:-) Der får du god hjelp og litt snillere priser enn i butikk:-) Høyang-Polaris Høyang-Polaris har fabrikk i Rygge i Østfold, men har fabrikkutsalg på fire steder i landet; i Moss, i Sandnes, i Dale og i Kristiansand. I tillegg til Høyang-Polaris-produkter, kan du også kjøpe B-varer av merkevarene Iittala, Arabia, Rörstrand, Hackman, Boda Nova og Höganäs Keramik, ettersom Høyang-Polaris (Iittala) er eneleverandør av disse produktene i Norge. Kjøkkenprodukter, serviser etc. Åpningstider utsalg i Moss: Mandag til onsdag, og fredag fra 10 til 17, torsdag fra 10 til 19 og lørdag fra 10 til 15.
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2007 Vennligst hilsen Opplysningen Klatten.no...*skratter* Visste jeg måtte vente til du så spørsmålet.,... Men du har ikke anbefalt en spesielt... Tips?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 jeg ønsker meg det du ønsker deg for du ønsker deg kun det beste.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Hahahaha..............jeg har en salig blanding av Høyang, Ikea og andre div.................så derfor anbefaler jeg å ta en tur til ekspertisen:-)) Smarte smarte Attpåklatten:-)
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har hørt at det går an å kombinere en slik tur til ekspertisen, med besøk på cafe... *hint-hint*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Seff;-)) Men enten så må det bli en lørdag, el så må du vente til jeg begynner deltid etter påske!
Karomamma Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Vedrørende de små grytene med ører: det er helt sikkert.... For å svare på spørsmålet ditt: Vi har bare Høyang Polaris, bortsett fra en smørsmelter og noe annet småtteri. Jeg har hatt flere av grytene (HP etasjegryter a la DeLuxeserien) i over 20 år og vi bruker dem hver dag. Har to store panner fra Partyserien og er veldig fornøyd med dem også. De er ganske fine, hvis du vil at gjestene skal ha noe pent å se på, i tillegg til deg da Bruker også en god gammel jerngryte med stål-lokk fra HP og en diger fårikålgryte som jeg ikke vet hva heter... Så ja, det er bra produkter! Det er kommet flere nye serier med kul design i det siste, så du må nok ta en tur til Moss. Der har de sikkert god kaffe også, he he...
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. mars 2007 Tenkte jo en lørdag min venn...Riktignok har jeg ammetåke, men den ligger ikke så tykk altså???*ler* Jeg var inne og leste på Høyang sine sider...og der ser jeg at det er en butikk her også...
♥Snulder Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Hmmm... må titte litt i gryteskuffen.... (gubben lager mat er veit dere...) Vi har en diger haug med slike svarte høyang kjeler, og noen blanke vakre høyang-saker.... Og så har vi ettpar blanke saker fra Ikea! De svarte fikk jeg forresten i mitt første bryllup, så de har gjort jobben sin og mere til!
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. mars 2007 Nå lager jeg liste skjønner du Karomamma... Lister er en fin ting. Var som sagt inne på hjemmesiden til Høyang, og den nye serien etiqett så veldig stilig ut på bildene... God kaffe er et must i enhver beslutningsfase...*ler*
phantomet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 12. mars 2007 vet du hva de blanke vakre heter? *smiler* Jeg synes det er fint å lese hver gang at det er gubben din som lager mat...
Karomamma Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Puh, det var godt å høre! Tenkte først at du lagret alle tipsene inni hodet ditt uten å sortere og prioritere...
fru <3 Skrevet 13. mars 2007 #18 Skrevet 13. mars 2007 Vi har Eva Trio sine gryter og panner av ulikt slag. De er vi fornøyde med og så er de så vakre å se på, nonstick belegget deres er litt så som så, men vi har klaget og fått nye kasseroller underveis.... Noen fra Ikea har vi også, de litt nye med "runde former". Og ingenting slår vår nesten 20 år gamle støpejenrspanne fra Ikea den er bare så god altså, evergood ;0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå