Gå til innhold

Brio Race

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne trillen? Bestilte den på nettet med en feiltagelse i går, hehe, lurer på om den er noe bra eller om jeg skal ringe og avbestille den? Erfaringer? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke den vognen, men har brio sitty (den helt enkle modellen) og den er kjempegod. Liten og lett, og veldig god å trille. Blir liten sammenlagt også.

Race er littegrann større, og har jo noen flere funksjoner (som regulerbart håndtak og hvilestilling, bedre fjæring).

Har hørt masse bra om den, så tror den kan være verdt å prøve =)

Skrevet

Tusen takk for svar, da venter jeg til jeg får den i posten! Var ikke meningen at jeg skulle kjøpe den, skulle bare se hvor mye den ville komme på med frakt ettersom den skal sendes fra forhandler. De skulle ha 1690,- for den mot normal pris 2499,- så jeg tenkte jeg skulle se hvor mye den kostet i frakt og plutselig kom det opp "takk for din bestilling, vognen vil bli sendt deg snarest"! *panikk* Men den ser jo veldig bra ut da så jeg går for den, hehe... Og frakten var inkludert så det ble kun 1690,- :o)

http://baby-huset.no/productview/19420878/

Takk for kjapt svar! :o)

Skrevet

Det var jo en god pris det =) Da kan du jo selge den uten noe særlig tap om du ikke skulle like den!

Men har som sagt hørt masse skryt fra dem som har den - så lykke til med ny vogn!!!

Skrevet

Prøvde den i en butikk en gang. Den var fin bortsett fra håndtaket. Det var høyt og smalt. For høyt for meg, og jeg er 167 høy. Jeg syntes det er ubehagelig å holde armene så høyt opp når jeg triller. Kjøpte ikke vogna pga dette. Kjøpte Teutonia Timmy i stedet! Til sammenlikning kan jeg si at jeg også har Brio kombi m teleskophåndtak. På denne har jeg håndtaket helt neders, og syntes da at det er akkurat passe høyt. Brio Race går som sagt ikke ann å regulere så langt ned.

Skrevet

hvordan er liggestillingen på denne vogna?

Skrevet

Jepp!!!

Vi har den, brio race!!!! .o))

kjempe fornøyd med den vogna jeg..

kjempe lett, tar liten plass i bil og butikker, lett ¨trille er den også... ;o))

er fornøyd med valget mit da jeg ville ha en liten lett vogn som ikke tar så stor plass i bil og butikker (kommer til overalt).... .o)

eneste er at den ikke har full liggestilling, men jeg bruker den jo i grunn kun til butikk gåing o.l, så da har jeg jo ikke bruk for det i grunn...

snuppa mi er 16mnd og sitter så fint i den...

men har du mesnt å trille turer med den ute og ha i en pose (f.eks voksi) så går nok ikke det...

den er trang slik! :o)

den er lang i ryggen så den kan brukes lenge...

og kalosjen kan du flytte litt oppover etterhvert som barnet vokser! ;o)

har en 2006 modell og gav 1999kr for den på Gerd Marthinsen`s i Drammen....

den var da priset til 2999kr på Spareland på Buskerud storsenter!!

sparte en 1000 lapp jeg... ;o)

og den veier kun 10kg.... ;o)

Skrevet

Hei, det er kjempefint mange er fornøyd med Brio Race, jeg vil allikevel annbefale Teutonia Timmy til de som ønsker en vogn i samme kategori som Brio Race. I tillegg til å være liten og lett, har Timmyen full liggestilling og plass til voksipose (bøylen kan tas av). Den har også mye bedre håndtak, dette gjør Timmyen til en mye bedre og allsidig vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...