Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 er d trygt å spise d? vet mann skal holde seg unna salami og pepperoni generelt.men den har jo vert fryst,så skal pizzaen stekes... noen som vet noe om dette???
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Du trenger da ikke å være SÅ hysterisk??? Sorry, men synes bare det blir litt mye hysteri rundt hva man kan spise og ikke. Spiser salami jeg ja..
Spira31 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Spis i vei! hehe pizzaen steikes jo på 225grader! Holder i massevis det;) ellers så pleier jeg å fryse ned fristende spekemat/salami i 3 dager og så spise med god samvittighet:) bon appetit!
nurket4a Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Det er bare å spise. Pizzaen er stekt så ingen fare. Jeg spurte jordmor om dette med salami for det er stort sett det eneste pålegget jeg spiser. Fikk beskjed om å spise så mye jeg bare ville. Men den skal vel helst være ferskest mulig.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg spurte jordmor om hva jeg ikke burde spise i svangerskapet, og det eneste hun sa var rå fisk... Ellers så skulle vi spise som normalt... Ingen grunn til å bli hysterisk av noen salami-pølser... Jeg spiser det jeg ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå