Gå til innhold

Tenner?


seff

Anbefalte innlegg

Mira har begynt å sikle mye, og ganger på hendene hele tiden...Våkner mer på natta og "surrer" i senga og. Er dette tegn på tannfrembrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men lurer litt i de baner selv.. Ingeborg sikler også mye, og hendene er i munnen stort sett hele tida. Men ikke sutrete eller noe, da - så vet liksom ikke.. Hvor tidlig kan de få tenner, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea holder på sånn også!! tygger på alt hun får tak i, er litt sutrete til tider, og våkner avogtil på natten. Håper nesten det er tenner..... Men gruer meg litt til amminga da..... Det er vondt nå når hun "tygger til" uten tenner....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Hehe..det er jeg jammen glad for at ikke var tilfelle her.. Gurimalla, får vondt bare av å tenke på de første ukene med amming og såre, blødende brystvorter - om ikke Ingeborg skulle hatt tenner i tillegg..!;) Hehe, håper i grunn det bare er "suttebehovet" som fylles av den hånda om dagen - veldig greit om hun venter litt med tenner..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den ene av mine to små fikk sin første tann 5mars. da va ho 3mnd å en dag.

ho sikle vældi mye, å stikk henderne i munnen hele tia.

nu e ho andre åsså bynt me d samme..

d e ikke nåt særli når ho bit i brystvorta fordi d klør, men da må man bare ta ungen bort, så ho sjønne at ho ikke ska gjøre d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...