Søkende etter svar :-) Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Hører ikke til på denne tråden men fant ingen bedre sted i farten, Jeg er en gutt på 28 som søker den store kjærligheten men hvor finner man den rette på byen på nett??? Har prøvd lit forsjeldig men uten hell så derfor retter jeg meg mot dere jenter/kvinner. Takker for alle svar.
2 søte Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 dette var et rart sted å prøve å finne en dame på! kan ikke annet enn å le heller... du får ta deg en pub runde i stede:) hr tror jeg de fleste har barn og er litt mer kresen til hvem de innvolverer livet sitt og du vil da få full pakke med om du skulle no finne en her. hehe må bare le av deg;)
Søkende etter svar :-) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Prøver ikke og finne en partner her. men lurer på vordan det er mest naturlig og treffe den rette er ikke den som går på byen og drikker meg full jeg er den som liker hjemme kos men vanskelig og finne en jente i mitt hjem Ps: Hadde ikke vert meg i mot og finne en jente med barn siden du nevner det di vet gjerne og sitte mere pris på en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå