Gå til innhold

Blir mer og mer forvirra av dødsdrømmene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drømmt om Død 3 dager nå...

Hva kan dette bety?

Det er så ekkelt hver gang..vil ikke drømme sånn mer:(

hvis ette hjelper noe: 11.01.86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg..håper ikk ejeg virker for masette:)

Skrevet

death usually means a new beginning, like a start of something new :). a end to an old life and the beginning of a new.

Skrevet

Hey

Yeah i know..hmm..but..its weird..dreamt it like 3 times now..and all different people, and even cats...the first one was my mom who died..they said she died the 17th...hmm..wonder whats gonna happen 17th something:P

Skrevet

I wouldn't worry too much, worrying about it is probably just gonna make you dream more death dreams hehe

Skrevet

hehe..ure right:)

thanx for the answers:)

hug

Skrevet

Prøv å slappe av så forsvinner de nok. En drøm er ikke en spådom, den sier ingenting om hva som kommer til å skje. Det handler om nåtid, og hvordan realiteten er for deg, bevisst og ubevisst.

Det en tolket drøm kan si deg er hvordan ting er for deg nå. Noe vet du kanskje, andre ting har ikke gått opp for deg ennå. Det er fordi en drøm har med underbevisstheten din å gjøre.

En drøm er subjektiv, den handler alltid om DEG. De du drømmer om som dør har ingenting med realiteten å gjøre.

Skal prøve å hjelpe deg litt her, selv om det er mange år siden jeg drev på med slikt. Med en gang du våkner og husker drømmen, skal du gå nøye gjennom den i hodet ditt, skriv gjerne ned. Følelsene dine i drømmen er viktige. Hva følte du når den personen døde? Hva føler du med en gang du våkner? Dersom du blir redd, kan det bety at du er redd for noe nytt som skal skje, for eksempel hvis du skal begynne i ny jobb.

Jeg drømte en gang at jeg vant masse penger, og jeg følte at det var for mange, så jeg ville ikke ha de. jeg tror det betyr at jeg hadde mye å gjøre i den perioden, og jeg tok det som et tegn på at jeg måtte roe ned.

Dersom kroppen din er oppkavet, husker du flere drømmer enn når du er avslappet.

Skrevet

Hei..ja jeg skriver opp følelsene i drømmene mine..og fargene..men den sisste nå blei på 4 sider..hehe..akkurat på den følte jeg at ejg satt fast i fengselet pgav at de trodde jeg hadde drept personen...men jeg hadde jo ikke det.så jeg var så reddd i fengselet..følte jeg ikke kune riunge noen eller fikk kontakt med noen..Følte meg hjelpesløs så å si..var skrekkslagen..torte ikke se på kjøkkenet en gang når jeg våkna..for det var der liket lå i drømmen min.....

drømmte at når jeg gikk til fengselet måtte jeg ta med meg liket...i en isboks!!!....politidama og jeg kom til brenneovnen i fengselet..den var ute..og vi sto på den..dama spurte im jeg røyta mye eller ikke...jeg sa ja for det gjør jeg:P det var visst forskjellige rom for de som røyta mye og ikke..jeg gikk inn i gangen..forbi rommet der alle andre jentene var..alle hadde leeengt blondt hår..alle såg så slemme ut..sånne som man heldst ikke vil komme i kontakt med i fengsel..så jeg følte meg helt tapt..følte at...herregud..skjer dette virkelig meg??... fikk nesten panikk anfall ved tanken på at jeg ikke kunne komme meg noenplass..

kunne du prøve å tyde allt det for meg?

Da hadde du vert en knupp:)

klem

Skrevet

Hmm... Du beskriver en klaustrofobisk følelse. Er det noen som du føler kommer for tett innpå deg? som gjør at du føler deg kvalt?

Skrevet

Jeg tolker drømmene dine - men må ha detaljer..

Helst hele drømmen i ord, altså!

Små detaljer er viktig...

PM meg!

klem

Skrevet

Første inntrykk av fengselsdrømmen er forsåvidt denne:

Fengsel står i hovedsak for innestengt.. Det kan dreie seg om følelser - i arbeid, kjærlighet, eller annet i livet ditt.

Å drømme at du sitter i fengsel - tyder at du skal begynne/har begynt i en ny jobb - eller fått nytt ansvar på en eller annen måte - og at det virker vellykket, men at arbeidsoppgavene dine ikke er slik du hadde tenkt at de skulle være.

Kan dette stemme?

Og ja - død betyr ofte nytt liv i drømme. Noen ganger skal du ta vare på dem du drømmer om - at underbevissheten din har fersket noe du ikke har sett - og prøver å fortelle deg at du skal ta vare på dette mennesket.

Tall kommer ofte opp når det er noe du skal huske.. Er det noe spesielt som skjer den 17, kanskje? Noen som har bursdag, bryllupsdag eller noe annet du burde huske på, men egentlig glemt?

Skrevet

Hei...nei..pappa har bursdag den 16 da...så vet ikke jeg nei..:(

jeg kan skrive drømmen min til deg på pm istede..for den er sååå lang..hehehee..

takk for alle svar:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...