Gå til innhold

Firstwheel........noen som har prøvd denne????

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.firstwheel.nl/sv/

Jeg lurer på om jeg skulle kjøpe Firstwheel City Twin til søskenvogn. Dette er en "kopi" av Bugaboo (vognen jeg egentlig har lyst på, men finnes ikke i søskenvogn).

Dette er en ganske ny vogn og kjedelig hvis det er en dårlig vogn. Bruker vogn mye og den burde være god å bruke. Når babyen vår har termin er storesøster ca. 18 mndr.

Har dere prøvd denne vognen eller hørt noe om den???

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hørt om vogna, men jeg ville gjerne se på den. Men linken funker jo ikke

Skrevet

Har hørt at singelvogna er litt "plastikk", og jeg er skeptisk til så små hjul, særlig på tvillingvogn, innbiller meg at det blir veldig tungt å svinge med dem på alt annet enn flate gulv og plan asfalt, med to barn oppi... Ellers er det jo genialt at setene kan snus uavhengig av hverandre!!

Skrevet

Hei!

Jeg forsøkte å bestille en Firstwheels City Twin med babybag på kiddies24.com, men etter 3 ukers ventetid fikk jeg beskjed om at de ikke visste når firstwheels kan levere vogna. Venter fortsatt på penger fra kiddies24....håper de kommer snart!

Kontaktet derfor babyland.se, men de sender ikke varer til Norge. Etter samtale med babyland.se fikk jeg beskjed om at de kan sende den til meg hvis jeg har poste restante adresse i strømstad og hente den der. Eneste aberet er at babyland.se ikke får vogna inn før i april og kan derfor ikke garantere når de får sendt den til meg.

Har derfor bestemt meg for en babytravel søskenvogn med bag. Var på Nordby senteret i Sverige og prøvde den i helgen, og den er super. Velger å vente på De lux modellen som kommer inn i slutten av mars, gleder meg allerede til å hente den.

Mulig du kan få tak i Firstwheels gjennom en engelsk nettside (husker ikke hva den het), men de fleste jeg har vært i kontakt med får ikke inn vognen før i april.

Lykke til med vognjakten!

Og får du tak i den, så håper jeg du oppdaterer meg. Er så utrolig nysk på den vogna!

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøre en tur til Sverige hvis det blir denne vogna. Skal holde deg oppdatert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...