Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 tenkte og kjenne etter om det var noe tegn til og kjenne hode på babyen. gjort det en gang tidligere, kjente da gode godt men denne gangen kjente jeg at livmor tappen naesten var "Vekk" for kjente hode inni der... noe som nærmer seg da tror dere ??
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Mam kan kjenne hodet hvis man stikker fingeren inn i skjeden - men det betyr ikke annet enn at hodet sitter godt ned i bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror det er mer normalt å kjenne etter enn hva folk tør indrømme. Jeg kjenner selv hodet langt nede i skjeden.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 off stakkars babyen.. hehe.. kordan klarer dere bøye dere ned i det hele tatt for å nå inn??! magen er jo i veien.. klarer jo såvidt å tørke meg når eg er på do eg..hehe.. kanskej eg som har korte armer..? hihi
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Penis glir forbi hodet til babyen? Hvordan går det til da? Hvor lang er egentlig en penis, og hvor langt nede er hodet til babyen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå