minni09 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Hei... Jeg er i tvil.-.---- vet ikke hvilken av de to 3 hjulingene jeg skal kjøpe.. Men vet at det blir en av de og i farge svart!! OTH, er god å trille, lett, og blir veldig lav når du legger den sammen. Stor kurv under, lett å legge ting i særlig med babybag. Men litt bred bak og ikke regulerbart fotbrett.. Teutonia, også god å trille, litt høyere når du legger den sammen, 4,5 kg tyngre, men litt smalere bak. Men regulerbart fotbrett og en kan snu sportsdelen. Har blitt anbefalt begge av to forskjellige venninner som har en hver.. kan dere hjelpe?? overbevise meg??
minni09 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2007 OTH urban jungle hvis noen var i tvil:)
LegallyBlond Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hvis du skal ha den til en nyfødt unge ville jeg uten tvil valgt Teutonia. Jeg har hatt oth selv, og var superfornøyd med den. Har en utrolig trillekomfort både for mor og barn, kjempegodt sete for barnet MEN den egner seg best som sportsvogn/vogn nr.2. Det er et veldig stort minus at man ikke kan ha barnet mot seg. Mange vokser ut av bagen i 5-7 mnd alderen, og etter min mening er det alt for tidlig at barna kun skal sitte forovervendt i den alderen. Min sønn var ti mnd før han var trygg når han ikke så meg. Det varierer jo veldig fra barn til barn, mens noen sitter bra i en sånn vogn fra 5 mnd så er noen over året før de er trygge nok. Når barna vokser ut av bagen kan Teutonia legges helt flat i ryggen og man kan regulere opp fotbrettet, og tror man kan kjøpe en liggeforlenger også til sprit S3 (går iallefall til de andre teutoniavognene). DA får man den lune bagvognfølelsen lengre. Selv om liggestillingen i OTH er veldig god selv om den ikke er helt flat, så er den ikke like lun og god for små barn. For eldre barn derimot er sittedelen i oth utrolig god (iallefall min erfaring), den er veldig lett, blir flat sammenlagt, den har laaang rygg så den kan brukes lenge, veldig god på terreng osv Så derfor ville jeg definitivt valgt teutonia til nyfødt, men oth som sportsvogn om det er det du er ute etter. Evt. start med en teutonia og bytt til oth etterhvert, er du som meg så får du lyst på ny vogn =)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg har ikke S3, men Fun (og det er "samme vognen" bare med forskjellig understell) OG jeg har oth'n. Dersom du skal bruke den til nyfødt så ville jeg gått for S3, mange små vokser ut av OTH bagen når de er 4-5 mnd (hehe, gjelder Teutonia bagen også det altså), og etter min mening er de da for små til å ligge fra deg. Det er utrolig koselig (og det sies viktig også) med den kontakten man får når man triller og kan se på/snakke med barnet. Synes også at OTH'n virker litt "for stor" (sportsdelen altså) til et såpass lite barn. Men skal du ha den som vogn når barnet er litt større så ville jeg valgt OTH uten tvil, er helt sykt god å trille og schnuppings sitter som en liten prinsesse i den. Så jeg er glad for at jeg har begge, til hvert sitt bruk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå