kfitjar Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har så vanvittig nedpress de siste dagene.... Det er blitt så ille at jeg sliter med å gå på do. Føler at hvis jeg må ta i og presse, så detter han ut. Vet jo at dette ikke er tilfelle, men det føles slik. Er det andre som har det slik?
venter nr 2 i april Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jepp:) Har hatt det sånn en stund.. Babyen ligger langt nede i bekkenet. jordmor kjente hodet når hun tok en finger opp i skjeden.Sa at hun kjente hodet beveget seg.... Men jeg er ikke moden for det, ingen åpning eller noe. Hun sa jeg kunne gå mange uker sånn, eller bare noen dager...
Katta:o) Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 har også den følelsen til tider. Er 2.gangs. Termin om en uke. Jm Undersøkte meg i dag oh hun kjente også hodet, men det var ikke festet enda. Var moden men ingen åpning enda.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Ja, jeg føler det sånn! Gutten min ligger langt nedi bekkenet, og det er veldig ubehagelig. Føler, som du sier, at han kan dette ut når som helst. Føler meg skikkelig opphovnet oxo. Legen snakket om at jeg kanskje får extra ul på torsdag (pga magen ikke vokser), da blir det eventuelt spennende å se hvor "klar" denne knøtten er. Går med masse kynnere, og har født tidlig 2 ganger før, så får extra oppfølgiging nå....er "bare" i uke 34+4.
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 må signere denne 33+0 idag og føler jeg skal brekke babyen når jeg sitter han ligger veldig dypt i bekkenet slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå