Gå til innhold

er det noen fra drammen og omegn her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg må vente med å treffes til Oliver har blitt bra. Vil ikke risikere at han blir værre, eller at han smitter deres små med RS..... Har heller ikke bodd i området lenge (siden september bare) og kjenner ingen andre enn de jeg jobber sammen med.

Annonse

Nå har Emiil også blitt forkjølet - heldigvis ingen tegn til RS, tatt to prøver denne uken og begge var negative! Men han er tett i nesen, surklete og hoster masse. Vi håper at han er frisk over helgen, men vi får ta treff til uken med et lite forbehold.

Hvis han er frisk over helgen så hadde det jo vært moro å treffes! Kanskje torsdag eller fredag på pigen?

huff da, kjedelig at han også har blitt syk. Dersom han er frisk til torsdag kan vi veldig gjerne treffes på pigen. Du får holde oss oppdatert her da :) husk å legge han med overkroppen lett hevet, det fikk vi beskjed om, da puster han lettere. Vi har også brukt veldig mye nesespray (saltvann). spurte på apoteket etter en spes. for spedbarn og den heter Miwana. Før vi dro på sykehuset var vi ganske forsiktige med å bruke den, men sykepleierne bare pøste på mye og ved enhver anledning han hadde behov dor det, så etter vi kom hjem har vi brukt den ganske mye. Det hjelper mye bedre enn morsmelk.

Nå er endelig Emiil på bedringens vei - snart helt frisk! Hadde vært koselig å treffes på torsdag (regner nok med at han er frisk da). Passer gjerne tidlig på formiddagen for oss. Når passer det for dere?

fikk ikke lagret innlegget mitt i går jeg... Lagde en ny tråd, men kan jo skrive inn her og...

Emiil er blitt mye bedre, snart helt frisk :) Så da kunne det vært veldig koselig å treffes torsdag! Passer godt på formiddagen for oss.. Når passer det for dere?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...