Gå til innhold

noen som allerede har begynt å tenke på nr 2?

Anbefalte innlegg

jeg og sambo har lyst på to tette,men vi vet liksom ikke helt hvor tette. men så tenker jeg samtidig at det hadde vært deilig å bare fortesette å være hjemme, men jeg vi skal i hvert fall vente med å prøve til april slik at det ikke blir et desemberbarn til. noen som er inne på samme tanken å bli gravid så fort. jeg hadde et kjempefint svangerskap første gangen og fødselen var også veldig kjapp...

Fortsetter under...

Vi blir aktive prøvere til sommeren (nå er vi passive, hehe). Synes det er litt skummelt på en måte, da jeg i perioder hadde et mareritt av et svangerskap og en tøff fødsel. Men vil jo gjerne ha flere, og siden vi brukte ganske lang tid på MIra kan vi nok ikke unne oss "luksusen" å vente ;-)

Jeg har veldig lyst! men sleit noe alvorlig med bekkenløsning. Hvis jeg venter med å bli gravid til magnus er ca 1 år, så får jeg jobbet litt igjen, og det blir ca 19 mnd mellom de. Jeg har fra før en sønn på 11 år. Jeg blir 32 år i september, så vi kan ikke drøye det i all evighet heller.

Ja :) begynner seriøs prøving fra mai-juni tenker vi.. har ennå ikke fått mensen tilbake da. Har dere andre fått den? Koselig å hoppet over sammen med noen herfra til "bli gravid"!!

Må ærlig innrømme at jeg savner BIM..........!

Annonse

I vårt tilfelle blir det jo 3 da,men jeg svarer likevel:)

Det er 3 år mellom mine 2 og synes selv ikke at det er tett nok.

Må innrømme at jeg leker litt med tanken på å få en til om en stund. Sånn at det blir max 2 år mellom.

Men på den andre siden så tenker jeg på å vente til Sofie er hvertfall 4 år, å så heller få en da.

Huff ikke lett å bestemme seg! problemet for oss med å få en til ganske snart er at jeg har et halvt år igjen på skole. Skal det da bli 2 år mellom dem så rekker ikke jeg å jobbe mer enn noen mnd før nr 3 kommer, og da får ikke jeg penger når jeg går hjemme.

Vi bruker ikke prevensjon fordi det var ett mirakel at jeg i det hele tatt ble gravid med den lille jenten min. Vi prøvde i 2 år sist gang, ble gravid rett før vi skulle ta IVF.

Jeg fikk mensen tilbake allerede 6 uker etter at jeg fødde, så jeg er faktisk i 2 pp allerede, å jeg eggløsning også, men jeg blir nok ikke gravid uten hjelp.

Har veldig lyst på flere, men samtisig livredd for å fø igjjen, hadde en ganske traumatisk opplevelse. Så vi får se, vi går vel egetnlig under passive prøvere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...