Gå til innhold

Magicka?

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her? Eller noen som vet om hun har født kanskje? Så hun så mye her før med diverse innlegg, og de siste dagene har jeg ikke "sett'" noe til henne her. Skal si en lever seg inn i disse sidene og engasjerer seg med ffolk en egentlig ikke "aner" hvem er ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Hei!

Så koselig at du etterlyser meg, men jeg har dessverre ikke født enda. Har prøvd både sex, kanel, fødepizza, varmeomslag på brystene og akupunktur, men jeg sitter nå her fortsatt. HAr fortsatt 5 dager igjen til termin, men jeg er redd jeg får en gigantbaby om jeg går særlig mye over, så her prøves det som prøves kan :)

Skrevet

heheheh?! Fødepizza??? Hvaialledagererdetfornoe?? =)))

Skrevet

Hehe, ja, det kan du spørre om. Har lest om det her inne og fant oppskrift under Kjerringråd. Det er egentlig en vanlig pizza med masse hvitløk.. Den var god den altså, men eneste virkningen den hadde på meg var ekstremt dårlig ånde og at tanken på å føde ble avskyelig med tanke på hvor mett jeg ble :)

Skrevet

hehe! kjipe greier, jeg har liten tro på at det hjelper,kroppen din er klar når den er klar, tror ikke en fødepizza stimulerer til mer modning, og rier. Desverre :( Men unngå søtsaker i store mengder, hvis du er "fan" av det. Smårollingene vokser kjapt på brus og godterier. Prøv heller å slapp av og nyt tiden før det braker i vei, som tidligere sagt her inne så kommer gjerne rier og sånt på natta, når kroppen slapper av, så det tror jeg er god medisin :) Men er første gangs så har i grunn ikke peiling... hehe! sender deg fødestøv i bøtter og spann for det! Be mannen gi deg god massasje, ta deg et deilig bad/dusj, ansiktsmaske og alt annet som er godt, som kanskje blir satt til side når d er en annen liten krabat som får all oppmerksomhet :)

Kjempe mye lykke til du!!!

Skrevet

Ja, det er rart at vi får vår egen lille verden her inne:)

Jeg lurte også på om du hadde født:)

Kjenner liksom igjen noen av navna her inne som går igjen:)

Vi har termin samtidig vi, spennende å se hvem som går først i ilden!:)

Skrevet

Ja det er sant det :) Blir jo super engasjert noen ganger her, blitt LITT avhengig må jeg si! Sprøtt å tenke på at det kan skje noe når som helst :)

Men dere leder med noen dager gitt, sånn ca 10 stk! ;)

Skrevet

Tusen takk for det. Jeg tar imot alt fødestøv jeg kan jeg nå :)

Du har nok rett i at all verdens kjerringråd neppe hjelper så lenge kroppen ikke er klar for det, men nå er jeg ihvertfall mentalt klar. Det kom nesten over natta :) Og da vil jeg jo gjerne føde før jeg begynner å feige ut igjen - alt skal man bekymre seg for også :)

Skal prøve å ta ditt råd med å slappe av og nyte tiden frem til fødsel, og ikke minst, prøve å begrense sukkerinntaket :)

Jeg gleder SÅNN til å legge inn en tråd her som forteller at jeg har født - for ut skal hun jo :)

Lykke, lykke til til deg også! :)

Skrevet

Ja, her hjemme krangler vi om dataen:) Jeg blir sur når samboer bare skal laste ned noe eller gjøre uviktige ting . Jeg skal tross alt gjøre litt "kontorarbeid" på Barnimagen og det er myyye viktigere enn alt annet:)

Skrevet

Jepp, jeg startet greit med økt sukkerinntak, og fikk litt sjokk da jentungen var så stor i uke 32...

Så prøver å roe det litt ned nå, men koser meg i helgene. Er vel en grunn til at de bir helt rabiat når de får i seg sukker og... Pluss diabetikere får gjerne store barn, og det er jo pga sukker! Men men sikkert i de tilfellene barnet vokser mye uten at moren har spist mye sukker!

Men nok om det, skjønner deg godt at du vil føde nå mens du er mentalt klar, jeg vet ikke helt hva jeg er jeg, en god 50-50 tror jeg, men får jo skikkelig kribling i magen av å tenke på at vi snart skal få møte dattera vår! Og at jeg ENDELIG skal bli den som kommer med fødehistorie! Er utrolig spent, men den definitivt lengste etappen er jo gjennomført!

Er jo bare "småtteri" det som er igjen nå. Vi kan jo telle dager!!! Kunne ikke det når vi var 14 uker på vei liksom...

Vi brenner ikke inne med de for å si det sånn, så ut skal de! De hadde nok satt deg i gang, eller tatt ks hvis de mente ungen din er unormalt stor og at du hadde en kropp som ikke tålte det ;)

Men på en annen side, jeg selv har litt panick for at de "plutselig" skal oppdage at "oi hun her er 5 kg"... Men det tror jeg ville vist seg på sf kurven og litt sånt. Da ville jeg vel lagt godt over streken for å si det sånn!

:)

Skrevet

Hehe! krangler om dataen ja... Vi er såpass heldige at vi har hver vår, ellers hadde jeg nok furtet relativt mye når han opptok data plassen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...