mamsen te Amalie Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Amalie og mammaen ønsker alle en kjempe fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 En riktig fin dag ønskes dere også! Her føler jeg at jeg har vært våken en hel dag allerede... Hatt masse tid til snuppa og allerede vært på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Mamma** Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Så hyggelig. Ønsker dere en fin dag også, og til alle andre her inne. Nå skal vi ut og shoppe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 Dere får ha en fin dag dere også :-) Jeg ligger hjemme med feber og spysyke.Siden sambo er borte har vært nødt til å sende Patrick til gudmor og gudfar. Klarer så vidt å reise meg så :-( Det er sååå lite morsomt å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Ønsker også alle dere en riktig fin dag! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå