Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Eller senere denne uken:) Jeg er så spent!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal sette inn onsdag 14
Snooopi Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg satte inn i dag, morro at vi er flere som følges!
WishToBeMom Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 hei Jeg skal sette inn imorgen om eggene er ok etter opptining. Mitt første fryseforsøk (fra forsøk 1, fikk 3 egg i jan, og første gang testet jeg negativt med 1 egg). Er selv superspent nå, ikke klart å konse idag. Håper jeg ikke får en telefon imorgen tidlig om at det ikke er vits å komme ned og sette inn egg.. Mye spenning hele veien i denne prossessen....
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2007 Så gøy at vi er flere som kan følge hverandre:) Jeg og er redd for en telefon i morgen tidlig,vi bare krysser det vi kan og håper på det beste:)Mannen prøver og være litt nøktern,og sier at jeg må komme ned på jorden igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå