Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har våknet flere ganger i natt av smerter og stikninger bak, sånn ca på forsiden av endetarmen, bare inni der. vet at hodet til bebien ligger ned, men er det derfor det gjør så vondt? Kan h*n stange bakover der? Også noe vondt foran og på siden av magen helt nede. Kanskje bare at bebien lager seg litt plass? Er helt øm, kjenner jeg...... Synes det er så rart. Noen som har opplevd det samme? Har også vært plaget av vonde kynnere i det siste. Er 32 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Bare dytter litt. Ingen andre enn meg som har opplevd dette?
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 synes d var rart at du skulle få vondt i baken.. er ikke hemorider som irriterer?
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 babyen kan slå så du kjenner d atme ennetarmen.. kanskje d?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 det kan være bekkenet ditt.... med meg startet det vel omtrent sånn hvis jeg forstår deg rett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå