Gå til innhold

Sambo vil ikke likevel.....

Anbefalte innlegg

Han ombestemte seg den dagen vi fikk hund, han sa han følte at han ikke klarte og ta vare på den, og mente derfor han ikke ville klare og ta vare på et barn :-( og nå sier han at han ikke er klar for det likevel... huff... skjønner ikke noe jeg.. noen som har opplevd noe i likheten? noen som har noen gode råd til meg? aner ikke hva jeg skal gjøre.... lei meg for tiden, og fungerer dårlig sosialt, dette er det eneste jeg tenker på.... hjelp meg noen....

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8591140-sambo-vil-ikke-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så utrolig vanskelig dette må være for deg! For min del så har sambo helt fra starten ment at han ikke er klar, så det er nok litt enklere å forholde seg til. Du får snakke med sambo om at det er stor forskjell på å ha hund og en baby. Det er mer jobb med en baby, men han vil få et helt annet forhold til en baby enn en hund. Han vil jo få farskapsfølelse for barnet. Han kan bli en god far selv om han ikke føler at han klarer å ta vare på hunden.

Jeg vet akkurat hvordan du føler deg. Det gjør så vondt å være så uenige om en så viktig ting. Men forhåpentligvis så får han tenkt seg om, og innser at han vil ha en baby han og. Krysser fingrene for at han blir klar igjen snart.

Klem

Hei...

Uff, dette var ikke godt å høre...*trøsteklemme*

Vil vel nå si at en hund og et barn er 2 heeelt forskjellige ting..Det å bli foreldre vil falle naturlig..En hund må dresseres og tørr-trenes(tenker da å tisse ute og ikke inne)

Jeg er nok også av den typen at jeg heller klarer å ta vare på et barn en med en hund...

Råd er vel å ting som det kommer og se det ann...Eventuell sette dere ned og snakke om det...

klem

takk for svar jenter.. jeg håper oxo at han vil tenke annerledes etterhvert... men tørr ikke mase for mye på han... da er jeg redd han trekker seg litt unna, og det vil jeg ikke... men vi får ta dagene som det kommer så håper jeg han tenker over det å få barn en gang til :-) skal nevne det for han værtfall..

Du kan jo komme med et forslag også...

Eks: at dere for eks starter å prøve fra juni...Og la han tenke på det litt på det og komme med tilbake på det om en mnd tid ca..?

Men er som du sier...at det ikke er lurt å mase nei...men at du tar det med ro en liten stund og så kanskje bringe det opp litt... sånn ved tilfeldighet...=o)

Annonse

Hvordan da mener du??

Hvis du skal les profil er det jo bare trykke på nicket, men hvis du skal lete frem så tror jeg det var at du går inn på siden din (min side) og trykker deg videre inn på venneliste og så skal det stå noe der om å finne andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...