Katta:o) Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 alt så bra ut. Er i uke 39. SFM var begynt å flate ut litt, men ingen grunn til bekymring enda. Hun syntes bare det var litt tidlig, men det kunne være at jenta hadde sunket ned i bekkenet. Hode er ikke festet enda da. Er andregangsfødene og har termin 21.mars. Spurte om hun kunne undersøke meg om det var modning på gang og det kunne hun. Men hun kunne ikke løsne på fosterhinna sa hun da de ikke hadde lov til å framprovosere noe før termindato. Var ganske moden men ikke særlig med åpning. Skal dit igjen om en uke og da kunne hun undersøke meg igjen for å skjekke utviklingene og eventuelt løsne litt på hinnen da. Utrykte min bekymring for å gå 14 dager over også denne gangen og det hadde hun forståeles for. Har vært mye fokus på det i det siste at det ikke er bra for barnet og gå over. Da gutten min ble født i 2005 så var han helt uttørket på kroppen og hadde en kjempe kul i hodet da han hadde stått å stanget lenge. Er forsatt litt skjeiv i bakhodet. Han er 23 mn nå. Leste lengre ned her at man ikke fikk gå over termin lenger på levanger.Dette hørtes jo lovende ut.noen som vet noe om dette?
berga Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei, jeg er i uke 38 nå, og skal til jordmor i morgen. er veldig spent. for 14 dager siden hadde magen sunket betraktelig ned, og etter denne helgen føler jeg at magen er nesten nede på lårene :-) Min første kom 13 dager før termin, så jeg håper jo at også denne kommer litt før.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå