Gå til innhold

Klarer lissom ikke helt ås finne jente navnet jeg da... Men jeg ser jo at det er mange inn på her som kanskje kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hedda

Rakel

Lone (brodern syns det er så fint)

Leah

Annabel

Beate (samboeren elsker det navnet, men jeg veit lissom ikke helt)

Hannah

Oda

Maja

Hva syns dere om disse navnene?

Kom gjerne på noen flere forslag hvis dere har det åsså...Alt av forslag taes i mot:)

Fortsetter under...

Jeg har selv valgt Hannah, har tre barn fra før og alle har 6 bokstaver i navnet. Hannah er 34 uker på vei da. Har en datter til og ho heter Susann.............

Annonse

Jeg liker best

Hannah

Oda

Lone

Hedda

Helt ok er

Maja

Rakel

Annabel

Liker ikke

Beate

Hva med Selma? Litt i stil med de navnene du har på listen din

Sånn ellers så synes jeg du har et kult nick, men det egner seg vel dårlig som navn på en babis:-)

Enig med din sambo. Beate. Kjempefint, og ikke mange som heter det. Alle de andre er mer populære. La han få viljen sin denne gang, så får du bestemme alt neste gang. Eller kanskje Lone Beate...

Liker:

Annabel - skjønt (hva med Annabeth forresten?)

Rakel - vakkert

Beate - lenge siden jeg har hørt en liten jente med det navnet. Kjenner en voksen Beate da, og hun en kjempepen og skjønn. Så god assosiasjon.

Liker ingen av de andre navnene!

Annonse

Det er i grunn ganske mange som heter det Beate. Av den lista jeg skreiv opp så er det faktisk flest mennesker som heter Beate. Det er 4460msk. som heter Beate, 1088 som heter Lone, 383 som heter Leah, 1460 som heter Rakel osv.

Har faktisk tenkt litt på Lone Beate selv:), men jeg trur det kan bli litt langt med tanke på etternavn å sånn..

Datteren min heter Oda, så da sier det seg vel selv at jeg liker det best! Har aldri angret p ånavnet, og synes det er kjempefint!

Ellers så liker jeg Hedda og Maja godt!

Beate er kjedelig.

Hva med Ingrid, Elise, Sara, Johanne, Una?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...