mamma til yalisa Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har jo egentlig gått over til Dib, men blir jo ikke mye tid på internett nå etter fødselen. Men er nyskjerrig på om det er flere som har fått baby av de som har vært på treff på Mecca? Hadde vært hyggelig med et nytt treff når alle har vogner å trille på :-) Prinsessen min er jo snart 3 uker, og vi koser oss masse. Er jo en ny hverdag, som tar litt tid å venne seg til. Men begynner å komme i gjenge nå he he. Vel lykke til jenter. Regner med at flere har født, og ikke er her lenger. Men kansje det er noen igjen ???? Klem
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Ja her begynner det komme flere og flere med barn.... Vi kom hjem fra sykehuset med lille Benedicte i går. Hun ble født den 07.03.07 kl. 00.10 ( hadde termin 25.02.07) Hun var 3495g og 50cm lang. Hun har foreløpig et fantastisk sovehjerte. Nå må jeg åpne matstasjonene igjen, men jeg gleder meg til å treffe alle babyene og mamma...... Klem
gullborg Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei og gratulerer med jentene deres begge to. Gøy å høre fra dere. Hadde ikke fått med meg at dere hadde født. Jeg har fortsatt 10 dager igjen til termin og synes det er helt ok å vente. Har fortsatt endel igjen å ordne før lillebror kan melde sin ankomst. 7 mars er en bra dag å ha bursdag på (da har nemlig jeg også bursdag) Gleder meg til å trille med dere og de små nurkene om en stund. Klem
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Gratulere med dagen som var da Gullborg! 7 mars er en super dag.. hi hi Disse vet jeg har født: Hildrandedu: Anneli... men det visste du Mamma til Yalissa: Jente Februarbarn på vei: Johannes Skallmann: Marius Småen på vei 27 februar: Gutt Og jeg: Benedicte
mamma til yalisa Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2007 Heisan, Gratulerer :-) Ja da har mange fått ja. Da er det ikke lenge før vi kan samles med vognene. Er jo blitt flott vær også nå, så fint å gå turer osv :-) Jeg har litt travle formiddager jeg da med levering og henting på skole. Tatt fri fra Sfo datteren min nå, for ville være hjemme med lillesøster og meg. Det ble jo litt mer jobb, for må levere og hente til faste tider. Men da har vi dagen foran oss til å gå på turer eller finne på noe sammen. Koselig det da :-) Hatt så dårlig samvittighet i svangerskapet, for var jo i så dårlig form. Orket ikke gjøre stort da, så prøver å ta igjen litt av det forsømte nå he he. Gratulerer igjen :-) Klem
gullborg Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Oi oi. Da må jeg bare gratulere til alle sammen. Er visst snart bare meg igjen... Håper alt står bra til med dere og at dere koser dere med småttisene deres. Nå virker det jo som om våren ikke er så langt unna, så da kan vi jo treffes etterhvert med og uten barnevogner... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå