Gå til innhold

Freijkas pute.


vannmann79

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvordan går det med dere andre som har barn med hoftrleddsdysplasi? Har dere fortsatt pute på? Vi må ha større pute til jenta vår. Hun har vokst fra den i str 16. Men nå er hun snart 3 1/2 mnd så håper at puta skal bort snart:)

 

ha en finfin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!:)

Her har vi fortsatt puta på. Bare 1,5 måned igjen (forhåpnelitgvis). Gleder meg max!!!

 

Her skal vi bytte til str 20 nå. Hun begynte med 18.

Har lenge hatt tenkt til å ringe på ortopeden for å få komme før til røntgen bare for å sjekke om det er bra. Tar litt på å gå å lure på om hun er bedre eller ikke.

 

Hvordan gjør dere det når dere skal trimme ryggmusklene. Jeg må innrømme at jeg tar av henne puta de 2 periodene hun er mest tålmodig i løpet av dagen (morgen og ettermiddag) og legger henne en liten stund på magen og ryggen før jeg tar den på igjen.

 

 

Kjåre gud la hoftene være bra etter 4 mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he he...

 

Hun har begynt å skrike når vi tar den på nå, og jeg må innrømme at jeg ikke liker det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også en pause på dagen så Christel kan få ligge litt på mage og ikke minst ligge med babygym. Føler at hun ikke får utviklet seg som hun skal på grunn av puta ("tvangstrøya"). Hun er ikke særlig fornøyd med den hun heller. Er 1,5 mnd igjen her også, og HÅPER at vi slipper mer pute etter det da.

Er også usikker på om det har hjulpet og at alt er som det skal være. Håper det, i og med at det var bare en liten grad feil. På en måte hadde hun ikke behøvd den puta, men bedre å behandle for en liten grad feil enn at det hadde blitt værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lar frøkna ligge på magen når vi steller. Prøver å få det til så ofte som mulig. Men her også tar vi "putepauser" innimellom for å trene rygg og bein eller bare for å kose litt:) Vi har lagt et lite teppe under babygymen slik at hun er bygd opp under ryggen der hvor hun ikke har pute. Men ser jo når hun ligger på ryggen uten pute at hun storkoser seg! Så hun gleder seg nok hun også:) Vi skal på kontroll på ahus 29mars og ta røntgen. Håper pute blir igjen på sykehuset da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fortsatt puta ja.

Vi kal på ahus 22 mars å ta røntgen...og ul.

Håpe virkeli at det e bra, og at ho slepp nåkka videre behandling!

Blir så nervøs når æ tenke på detd..Håpe virkeli at alt e fint...

Har fortsatt str 16 her.. Kordan merke man at dem e førr små, blir di bandan litt kort eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sikker,men puta til tulla er liksom blitt for kort om du skjønner hvajeg mener, og så skrever hun ikke noe særli lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey..

 

Vi får håpe alle puteungan e frisk på kontrollen da, og slepp unna den puta nu...

 

Krysse fingran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...