Gå til innhold

ehhh..... kjøper man som forelder gave til barnet på dåpsdagen???


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi kjøpte ikke noe til navnefesten... hmm.. tenkte ikke på det i det hele tatt... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på det, men samtidig gir vi jo festen og nye fin klær...... Kommer ikke til å kjøpe noe ekstra. (gjør jo det hele tiden.....)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste fikk en liten rosemalt barnestol med navn og fødselsdato malt på.. kjempenydelig.

 

Lille Nicklas fikk bare gave fra storebrødrene sine... - tinnalbum med navnet sitt gravert inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas fikk ikke noen spesiell dåpsgave med oss. Litt nye klær og selve selskapet var gaven hans fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Dette har jeg faktisk ikke tenkt på... Ble veldig usikker nå jeg. Men dåpen og selskapet er jo på en måte "gaven".

 

Eller...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det nok sikkert ikke vanlig! Kom til å tenke på det når jeg så en tråd lenger ned her ang. dåpsgaver.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke hatt dåp ennå så dette lurer jeg også litt på.... Det koster jo egentlig endel å ha selskapet? Han får jo noe nytt hele tiden... Men kanskje et album eller noe? Minner må jo være noe av det viktigste foreldre kan bidra med... (vi har ikke album ennå vi da...eh..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir henne 10000,- fra sparekontoen min inn på høyrentekonto og i fond. Fikk aldri gaver fra mamma og pappa, så det kommer jeg til å være nøye på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med vår første,så kjøpte vi en sykkel anhenger.

det er en liten lukket anhenger som hektes på sykkelen,slik at når hun ble større,så kunne hun sitte inne i den når vi syklet.

men vi har nesten ikke brukt den.

skal bare få tatt meg sammen til å sykle mer :)

 

vet ikke helt hva vi skal gi elisa.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt gaver til noen av dem.

Holder selskap bare!

De er jo egentlig så små at de skjønner jo ikke noe av det uansett.

Men er det jo noe utstyr som trengs... (pulk, sykkelvogn etc) går det jo ann å annskaffe dette og kalle det for gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har opprettet barnas trygghetskonto i postbanken og sparer der hver mnd barnetrygden. Målet er å spare til henne der. Så det er jo en slags gave.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal begynne å spare på sølv til frøkna... så til dåpen får hun en kakespade, kompottskje el lignende med dåpsdato og navn inngravert. Har tenkt å kjøpe noe sølv hver bursdag og jul...sikkert ikke kjempepopulært når hun er liten ( husker det nemlig godt selv, den kjipe gaven med sløyfe på... hehe.. men er veldig glad for det nå) utover det koster jo selskapet ganske mye, så det får være bra med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...