Gå til innhold

Nattavvenning


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Trøtt som en strømpe idag. Har ikke nattavvent eller no sånt, men det er dissa tenna da og bæsjebleiene som tar på om natta nå, så da tenkte jeg å nattavvenne Jørgen samtidig ettersom han våkner 5-6 ganger alikevel.

Føler ikke han er sulten nok til frokost så noe må gjøres.

Gruer meg litt, men håper det ikke blir værre enn det er nå...

Blir så deilig å kunne ta seg en flaske vin på deling med mann min igjen uten å tenke på når han skal ha pupp igjen. Kanskje han kan ligge hos besteforelderene snart også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet hvordan det er å våkne flere ganger om natta...sliter litt med det....krysser fingrene hver kveld for at hun kommer til å sove hele natta...mn dn gang ei...blir slitsom i lengden...

Ve ik hvordan jeg ska få avvent med melk på natta (hu får flaske)..prøvde med vann inatt, mn dt ble ik godtatt....er det noen som har råd te hva jeg kan gjøre? kan det være tennene oppe som plager hun?? hu var ik slik når hu fikk de to tennene nede..eller kan det være noe annet? Har noen noen råd eller tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen erfaring med dette. men dere son gir barn flaske hva med å mennene deres ta det. prøve på en helg. er vel hvert et forsøk kanskje. eneste jeg kan komme men vet ikke hva det å være oppe om natta er.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...