Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Sitter her og funderer på om jeg skulle bedt bhg på bursdag i år, men det er vel kanskje litt tidlig? Hva har dere tenkt? Vente til de er 3 år? Kjenner ingen av foreldrene annet enn "hei og ha det" ved levering/henting, men kunne jo vært hyggelig og blitt bedre kjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann! I barnehagen der jeg jobbet begynte man først å invitere til 4-årsdager, uten at jeg skal påstå at dette er noen fasit. Jeg kan være enig med deg at det kan være kjekt å benytte en slik anledning til å bli kjent med de andre foreldrene. Vi hadde barneselskap for Sondre i fjor også. Da inviterte vi venner av oss som har barn på samme alder. Det var veldig kjekt, så det satser vi på i år også. Kanskje vi inviterer noen fra barnhagen neste år, da det kanskje er begynt å etablere seg litt mer stabile vennskapsrelasjoner. Vi kan jo ikke invitere hele avdelingen ettersom han går i en dobbel småbarnsavdeling med 20 barn - Det hadde blitt i heftigste laget ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Vi tenkte på det, og snakket med personalet (ei der har 35 års fartstid!), de sier for så små så husker de fra tolv til middag og får overtenning og blir hysteriske så å gjøre noe stort for dem er unødvendig. Å få dele ut fruktsalat til de andre barna holder lenge for barnehagebarna... Hun sa også "hadde de bare vært 4 år"... Vi skal på lekeland med to små venninner (med følge av foreldrene selvsagt, vi kjenner alle foreldrene godt). Brus og is og pølse og leke (og ikke trenge å vaske etterpå!) holder lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen fler som har noen tanker om dette? @nneliten: På avd til mini er de kun åtte stykker, så sånn sett kan alle bes;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Med storesøster hadde vi første vennebursdag da hun var 4 år, før det feiret vi bare med familien (men det blir jo endel folk med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn). Hun hadde nok hatt glede av barneselskap på 3-årsdagen, men da hadde jeg termin, og tok ikke sjansen på at fødselen skulle sette i gang 30 minutter før gjestene kom. Da storesøster var 3 år, ble hun bedt i 3-årsdagen til en venninne. Det var bare 3 barn i selskapet (inkludert bursdagsbarnet) og mødrene var med. Både barn og mødre koste seg. Et barneselskap måååå jo ikke være stort med en haug med gjester. Uansett: Det blir ikke barneselskap på lillegutt i år, men kanskje til neste år. Vi ser det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå