Gå til innhold

Hvordan overbevise mannen min om navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt sånn for navnet Rebecca hvis vi får jente, men mannen min er ikke helt overbevist. Han har fått "bestemme" at det blir Jakob hvis vi får en gutt, men jeg var ikke så vanskelig å overtale sidne jeg liker det navnet godt. hva kan jeg gjøre for å få ahn med på "mitt" jentenavn?

Han vil helst ha et kort navn, max 5 bokstaver, uten at jeg skjønner grunnen til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han bestemme gutte-navnet mot at du får bestemme jente-navnet?

Er jo en grei deal det da...

Skrevet

Hmm... Er ikke lett. Kommer jo ann på hvor mye han misliker navnet da? Er det bare det at det ikke er hans favoritt, eller synes han det rett og slett er stygt. Er det det første kan det jo være han bare trenger tilvenningstid - la ham tenke på det en stund. Nevn det i ny og ne. Er det det siste synes jeg dere må finne noe annet. Jeg hadde aldri latt meg overtale til å ta et navn jeg mislikte.

Skrevet

Hva med å høre på hvilke navn han liker? Det er jo hans barn like mye som ditt! Dere bør finne et navn begge liker! Alt for mange mødre som tror de har monopol på å bestemme navn.

Og hvem vet, når han har vurdert andre alternativer, så kanskje han liker Rebecca etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...