Gå til innhold

Gratis gravid fotografering hos Fame, drop-in hver tirsdag kl 13-14.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som har benyttet seg av muligheten?Selv skal jeg ditt i morgen,og forhåpenteligvis få tatt noen minnesrike bilder sammen med 2 av mine gravide venninder.Gleder meg.

Skrevet

Hei,

hvor snakker vi om? By?

ozgirl78

Skrevet

Kommer i morgen jeg vet du vennen, Blir spennende. For å svare på hvilken by det er, så snakker vi om Tønsberg :o)

Skrevet

Fotograferingen foregår i alle Fame sine studioer for oss som har termin i år.Se mer inf på fame.no eller i bladet gravid.

Skrevet

Husk at selv om fotograferingen er gratis så koster det ganske mye med fremkallingen av de kopiene du vil ha!

Skrevet

Du kan og printe ut bildene selv, og da koster det ingen ting. :o) Var på fotografering for en uke siden i morgen, og det er et minne for livet det. Ble fornøyd med bildene... :o)

Skrevet

Hei på dere!

Har vært og tatt bilder ja! Er kjeeeempefornøyd! Tok med den vordende pappaen også, så det ble skikkelig familiebilde! Kjempearti! =)

Man må vel strengt tatt ha med kupong fra bladet Gravid, må man ikke? Det er de som har tatt spanderbuksene på i forbindelse med sitt 10-års jubileum. Alle bildene blir satt sammen i en stor collage i årets siste nummer av bladet, så vi blir publisert også! ;)

I tillegg får du tilbud om gratis fotografering av det som gjemmer seg inne i magen også! ;)

Benytt dere av tilbudet! Kjempegøy!!!!

Skrevet

vi har ik den "fotoshappa" her vi bor, så vi har tatt sånne bilder selv. d var utrolig gøy. og d ble innmari fine også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...