Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om en kan drikke alkohol når en stikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt jeg, alkohol er liksom det siste jeg tenker på nå...nå vil jeg bare ha en sunn livsstil :-)

Skrevet

veldig enig men er invitert i 40 års lag.

Skrevet

det er vel ikke skadelig å drikke litt vin?? Alkohol fortynner jo bare blodet, og det blir jo bedre blodsirkulasjon i livmora av det :-) hmm vet sannelig ikke jeg

Skrevet

Det står vel ikke i invitasjonen at man må drikke alkohol håper jeg. Jeg ville valgt å la være. Så mye hormoner og følelser allerede som føkker opp sinnstemninga, hvorfor blande alkohol i tillegg oppi denne smørja tenker jeg.

Jeg har faktisk ikke smakt alkohol siden nyttårsaften... Nå er jeg vanligvis ikke den mest skinnhellige på dette i det hele tatt, men det har falt meg helt naturlig at jeg holder alkohyler uttafor dette med prøverørsbehandling.

Jeg betaler tross alt 15.000,- for det, hvorfor risikere noe som helst liksom.

Det får absolutt være ditt valg, men jeg tror du er litt enig :)

Skrevet

Jeg koser meg med litt alkohol.

Det er forskjell på å drikke ett glass, og hele flaska!!

Skrevet

Hei på dere!

Jeg drakk ett glass vin hver tirsdag (Greys anatomy/frustrerte fruer ;-))

selv om jeg stakk.

2 dager før egguttak sa jeg til legen at vi skulle ut og kose oss, og spurte om jeg kunne ta ett glass vin, og han svarte - drikk en halv flaske :-)

Det har ingenting å si for eggene - det er foster det er skadelig for.

:-)

men klart - allt med måte. Kroppen skal være opplagt og klar til å ta i mot ett barn :-)

Skrevet

Heisann,

jeg har drukket alkohol hele veien, men i moderate mengder. Legen min sa at selv tidlig i rugingen var det uproblematisk. Nyttårsaften hadde jeg meg to glass + baileys, men egget festet seg for det.

Jeg tror ikke noe tar skade av det. Det viktigste for meg er å leve noenlunde som før og kose meg mens jeg kan. Bruker jo 23 av døgnets 24 timer på å tenke på egg, sædceller, symtomer osv fra før.

Tror at vi må gjøre hva som er naturlig for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...