Gå til innhold

starchild, er det noen fødsel på gang?

Anbefalte innlegg

så vidt jeg husker så hadde vi termin ganske tett. merker du noe til fødsel?

jeg er begynt å bli skikkelig utålmodig nå... hehe!! men håper det vil begynne å skje noe snart. egentlig regner jeg med å gå over terminen, men det er jo lov å håpe... ;)

krysser iallefall fingrene for at vi ikke har så mye lenger igjen. :)

Fortsetter under...

jeg har nå bare 2 dager igjen..Og trodde kanskje ting begynnte smålig å skje den 5 mars, men kynnerne kom ikke nermere en vært 15 min:( (regelmessig)så gikk de vekk igjen..

Ellers ikke så mye tegn...er en del kvalm for tiden, og har masse uregelmesige kynnere...Sover dårlig om natten..vondt under ribbeina og i rygge under ribb beina...??? føler meg sliten

Så ja, er klar som ett egg å få henne ut nå...

Blir spennde å se om vi møtes der oppe..

HVordan har du det nå??

har en del kynnere jeg også, som kommer og går. hadde en dag med regelmessige (12-10 min) og kraftige kynnere, men det ga seg ut over natten... typisk!... :)

de liker å erte oss... hehe!!

var hos jm for noen dager siden og vesla har ikke festet seg enda. er spent på om hun gjør det før fødselen er i gang. det var også veeeeeldig ubehagelig når hun tok på magen, jeg er skikkelig øm i hele magen nå!... godt det ikke er lenge igjen! *håpe håpe* :)

har hatt masse energi i det siste, men i dag er jeg trøtt og sliten igjen. så det er litt opp og ned.

du må holde oss oppdatert hvis det skjer noe!! :)

**************************sender deg litt fødestøv*************************

Tusen takk for fødestøvet...Vi kan dele på det, sånn at vi begge slipper å gå så mye over og kanskje møtes på sykehuset:)

Håper hode har festet seg på meg nå på tors når jeg ska t jordmor igjen.

Er ellers mye kvalm for tiden..og vondt osv...åhhhh så lei..( he he)

hehe!!

i morgen er terminen din! er det ikke rart å tenke på? :) jeg skal til legen på torsdag, på terminen min. det blir rart... håper noe mer skjer frem til det.

er 40 uker i dag, det er så rart å tenke på at jeg faktisk er 40 uker nå... og så er det jo så lenge siden mensterminen min, 3. mars. har liksom leitet etter fødselstegn siden det... hehe! litt optimistisk ja.

så gjenstår det å se om vi treffes på kk da, hehe! :) håper det er noe krutt i det fødestøvet! ;)

Annonse

her har alt roet seg igjen nå. var hos legen i går og hun trodde kanskje et fødselen var i gang. jeg hadde skikkelige murringer og det kom blodslim vet dobesøk. hodet er iallefall festet nå, og jeg håper det tar seg opp igjen i dag. *håpe håpe* :)

noe action hos deg da??!! hvordan gikk det hos jm??

håper det ikke er lenge igjen for noen av oss nå. :) lykke til!!

Åhh...du e så heldig du...:) Leste at det var i gang....

Jeg har hatt en god del kynnere nå i kveld med alt fra 15-8 min...hååååper det utvikler seg rette veien nå...så kanskje vi møtes på kklike vel..:)

¤-håper, håper-¤

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...